Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
3.9.2018 jsem si u společnosti objednala 160 l bojler Dražice. Zboží dodáno na paletě, zvenku nebyl obal poškozený, tak mě bohužel nenapadlo tuto těžkou věc rozbalovat a vyčkávala jsem s rozbalením na montáž výrobku. Stavba se bohužel pozdržela, proto byl bojler instalatérem vybalen až tento týden - 11.4. 2019. Po vybalení tento zjistil, že je prasklé spodní víko včetně digitálního ovládacího panelu a že bojler nespíná. Vadný bojler tedy ani nemontoval a já se pokusila u společnosti reklamovat. Bohužel bez úspěchu, kvůli tomu, že uběhla dlouhá doba od objednání. To samozřejmě uznávám, ovšem nic to nemění na tom, že bojler už poškozený příšel, dost možná už přišel poškozený do skladu společnosti Siko, než mi byl odeslán... To vše se stát může, ale společnost za toto odmítá převzít zodpovědnost. Já jsem zboží nepoškodila, bojler stál celou dobu na jednom místě, zabalený v krabici na paletě, tak, jak ho společnost dovezla. Jsem přesvědčená o tom, že se k tomu nakonec společnost postaví čelem a reklamaci uzná, že jim jde především o spokojenost svých stálých zákazníků, kterým jsem... Že situaci znovu posoudí, lidsky a ne pouze v rámci 14-ti denní lhůty po zakoupení zboží. Že to prostě přehodnotí tak, jako by se to týkalo jich samotných - věřím, že by jim také nebylo milé platit za něco, co nezpůsobili...
Velice děkuji.
Dražice bojler OKHE160
Prosím o výměnu bojleru, který mi Siko zaslalo již poškozený.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den.
Jako náš možný podíl, na vzniku této situace bylo reklamující nabídnuto proplacení 50% nákladů na opravu zboží od autorizovaného servisu, nebo sleva 50% na nový kus. Reklamující odsouhlasila druhou variantu a učinila novou objednávku zboží.
Martin Píša, ombudsman
Dobrý den,
potvrzuji výše uvedené, velice si vážím toho, že jsme se alespoň takto nakonec domluvili. Děkuji všem zúčastněným stranám.
S úctou, Pavla Mrázková
Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme.