Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#32036Klamání od zamestnanca O2

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.04.2019, před 6 lety

Peter Bilka

Znění stížnosti

Dobrý deň,zriadil som si od O2 Internet + Tarif a bolo mi sľúbené že z každej služby dostanem 100 kč zľavu na OBIDVE služby,dokonca mi to ich zamestnanec doložil na papier!!! 500kč internet + 500kč tarif ,a z každej bolo odpočitane 100 ,čiže suma sumarum som mal platit 800Kč mesačne,lenže žiadna zlava sa nekonala ,zlavnena je len jediná služba,a pritom mi to ukazoval inak! Ako to že take niečo je možné urobiť na zákazníkov? Vie mi to niekto vysvetliť?!


Produkt

Internet + Tarif


Požadované řešení

Okamžite zrušiť tarif alebo dať mi sľúbenu zľavu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2019 14:55, před 6 lety

Byl-li při nabízení zboží a služeb užit nepravdivý údaj, případně byl-li podstatný údaj o zboží nebo o službě opomenut, mohlo by se jednat o klamavé konání, resp. o klamavé opomenutí, která patří mezi zákonem o ochraně spotřebitele zakázané nekalé obchodní praktiky. Pokud společnost porušila zákaz užívání nekalých obchodních praktik a způsobila tak spotřebitelovi škodu, má spotřebitel možnost žádat náhradu této škody.

Pokud společnost zaslala spotřebiteli vyúčtování služeb, doporučujeme spotřebiteli, aby u společnosti uplatnil reklamaci. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.

Pokud společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.4.2019 15:02, před 6 lety

Dobrý den,

slevu je možno získat až 2x, nicméně dvojnásobnou slevu (2x100 Kč) je možno získat v případě zřízení kombinace služeb Internet + TV + paušál. V případě kombinace dvou služeb lze získat slevu pouze jednu. Uvedené informace byly sděleny na prodejně, nebo telefonicky? Pošlete nám podrobnosti a do neveřejného údaje doplňte alespoň jedno z čísel (telefonní číslo, číslo přípojky), podíváme se na to, případně vše předáme kolegům z oddělení reklamací a stížností, kteří Vás budou kontaktovat s oficiálním stanoviskem.

S pozdravem
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.4.2019 15:22, před 6 lety


Peter Bilka

Pisal som uz z O2 Guru a ti mi povedali ze sa s tym neda nič robit,ako vas mozem kontaktovat? A kde to mam vyriesit?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.4.2019 15:43, před 6 lety

Kontaktovat nás můžete na info@o2guru.cz, rádi vše ještě jednou prověříme, případně předáme kolegům.

S pozdravem
Petr Mišurec, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2019 20:02, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2019 08:41, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.