Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
zaregistrovala jsem se dne 04/03/2019 na seznamovací stránku se jménem ACADEMIC SINGLES. Bez zaplacení jsem neviděla žádné nabídky a stránka mě vyzvala k zaplacení členského poplatku na 1 měsíc, 3 měsíce, atd. Rozhodla jsem se, že to zkusím a měsíc si zaplatím, měsíc nabízeli za cenu 149 Kč. Provedla jsem převod podle pokynů a dostala přístup k inzerátům. Stránka se mnou často komunikovala v polštině, což mi přišlo jako velký nedostatek.
Nicméně 5/4 mi přišel email, kde mi oznamují, že mi zablokovali účet a žádali o zaplacení produktu 3 měséční premium členství 2530 Kč. o ničem takovém nebyla zřetelná zmínka ani jsem o to neměla zájem. Já chtěla a zaplatila jen měsíc, proto usuzuji, že jde o NEKALOU OBCHODNÍ PRAKTIKU
Dnes jsem dostala další upomínku , kde vysvětlují, podrobněji obchodní podmínky a vyplývá z toho, že žádná jiná možnost než 3-6-12 ti měsíční období neexistuje, a že se členství bude automaticky prodlužovat. Také z toho vyplývá, že jsem jim dala souhlas s automatickým odebráním částky z účtu. Naštěstí jsem kartu ztratila, takže mě částka nemohla být odebrána a proto jsem dostala upomínky. Dále se tam uvádí, že nemohu od smlouvy upustit, pokud částku nezaplatím.
Nehodlám nic platit. Ráda bych účet zrušila a dala spoluobčanům vědět, že tato stránka je podvodná.
Prosím, jak mám dale postupovat. Bojím se exekuce, jak vyhrožují a růstu dluhu. B2 Kapital Czech Republic s.r.o./b2czech@b2kapital.com/Tel: +420 226 217 970/ Burzovní palác Rybná 682/14,110 00 Prague 1 .
Nejsem sama, stěžuje si mnoho lidí a ještě víc jich určitě mlčí.
https://www.vasestiznosti.cz/spolecnost-1930/be2-s-a-r-l
Děkuji
Miroslava NOVOTNA
1 Měsíční členství automaticky převedené na 3 měsíční členství
Zrušení členství a smazání dluhu
|
Tweet |
V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).
Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud k tomu existuje exekuční titul, např. bylo-li o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo právní moci a stalo vykonatelným.
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Děkuji Vám,
napsala jsem výpověd´společnosti na adresu: zakaznickyservis@be2.cz, do kopie jsem dala výše uvedeného pana Hlaváčka. Jeho odpověd´ nadále zveřejním zde na Dtest stránkách.
MN.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.