Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v květnu loňského roku jsem si zakoupila u T-mobile v Semilech telefon Samsung S 3 5220. Od začátku s ním byl problém, vypínal se během hovoru, sekal se, nereagoval,baterie se vybila úplně za půl dne, maximálně vydržela 20 hodin.
2x byl telefon na reklamaci, vždy reklamace byla uznána, baterie přeměřena a zjištěno, že to v baterii není,ale je špatný systém. Dokonce mi při druhé reklamaci dali baterii novou a nahráli nový program. Vše se ale opakovalo, mobil absolutně nespolehlivý,stále vybitý a žádné zlepšení ani po 2 reklamacích. Proto byl odeslán na reklamaci třetí s tím, že poté mi na prodejně vrátí peníze. Jenže na této poslední reklamaci již závadu neshledali ( mezi 4 očima mi bylo sděleno, že zřejmě proto,aby mi nemuseli vrátit peníze). Telefon je nespolehlivý dál,nevydrží ani 24 hodin nabitý,nikdo se mi nedovolá.
Již nevím,jak toto řešit, z telefonu radost nemám dávno, za necelý rok od koupi jsem ho měla 3 měsíce pryč,co jezdil po reklamacích, při té poslední mi byl vrácen s poškrábaných displejem a odřený.
Vždy jsem měla telefony od zn.Samsung, nikdy jsem je nepotřebovala vrátit nebo reklamovat, vždy byly perfektní a maximálně spolehlivé.Tento telefon je zřejmě vadný jen jeden kus-což 2x na reklamaci uznali, potřetí z nějaké záhadného důvodu ne.Již nemám k chování T-mobile důveru a telefonu mám plné zuby.
Samsung S III.5220
vrácení peněz za telefon
|
Tweet |
V tomto případě má spotřebitel možnost kontaktovat soudního znalce, který by výrobek posoudil a stanovil, zda je na výrobku vada nebo ne. Pokud by ze znaleckého posudku vyplývalo, že se na výrobku vyskytuje vada, má kupující možnost rozporovat tak výsledek předešlé reklamace s tím, že nebyla řádně vyřízena s předložením znaleckého posudku. Zároveň může kupující následně žádat proplacení nákladů na pořízení znaleckého posudku.
Co se týká poškrábání telefonu, tak pokud si nechala spotřebitelka vyznačit v jakém stavu ho přebírá - tedy poškozený, tak jak nebyl při uplatnění reklamace, může se domáhat náhrady škody.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.