Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.4.2019 mi měl být doručován balík mezi 8-11 hod. Ve 12:45 jsem se rozhodl zavolat kurýrovi kdy mi cca balík přiveze. Hovor mi odmítnul a napsal zprávu: Teď nemůžu mluvit o co jde. Tak jsem mu odepsal,že jde o balík který už měl být doručen. Ani se neobtěžoval odepsat. Ani zavolat. Cca ve 13:00 jsem zkusil zavolat znova. Hovor mi tentokrát ani nezvednul. Volám tedy na centrálu aby zjistili kde se můj balík nachází. Tam mi bylo řečeno, že kurýr samovolně přesměroval balík na zásilkovnu, že mi přijde sms s pinem a můžu si ho tam vyzvednout. Což se mi nelíbilo ale budiž,hlavně že dorazí. V 15:00 sms stále nepřišla. Tak tedy volám znova na centrálu,kde mi bylo řečeno,že zrovna vykládá balíky na zásilkovně. Když jsem jim řekl ať mi balík doručí na udanou adresu, tak mi řekli,že jedině až po víkendu. Podotýkám,že zásilkovna se nachází cca 1km od místa doručení a taky hlavně jsem si zaplatil za balík do ruky. A ne,že ho budu celý den nahánět a pak si pro něj ještě někam pojedu. Nejsem jeden z těch co si furt na něco stěžují a toto je má první stížnost. Kdykoliv budu objednávat balík na adresu firmě IN TIME se vyhnu obloukem. Bohužel běžná praxe. Kamarádka dnes to samé řešila s PPL. Zásilkovny jsou dobré pro ty co si netíhají převzít balík. Ale taky nahrávají líným a neochotným kurýrům!!! Nestíhám,tak to prostě hodím na zásilkovnu !!! Platíme za něco co nedostáváme. IN TIME NIKDY!!!
Tento problém asi nelze vyřešit jinak než, že najmete spolehlivé a pracovité kurýry.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.