Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 17.3. jsem objednala a ihned přes payU zaplatila zboží na e-shopu booktook.cz. Šlo o tři položky, z toho 2 měly být skladem a jedna k expedici do 3 pracovních dnů.
Na e-maily nereagovali, proto jsem je 26.3. kontaktovala telefonicky, dozvěděla jsem se, že toho mají moc, ale že už se mojí objednávce budou věnovat, zboží z externího skladu objednají a do tří dnů odešlou. 28.3. mě e-mailem opět informovali, že až zboží naskladní, ihned ho odešlou.
4.4. jsem poslala e-mail, že ruším objednávku. Odpovědí bylo, že je problém s dodáním položky z externího skladu a že pokud budu chtít odeslat jen 2 položky skladem, mohou je ihned. Souhlasila jsem s tím, že uhrazenou částku za třetí položku mi odešlou na můj bankovní účet. Z e-shopu mi potvrdili, že zboží odesílají obratem.
8.4. večer jsem e-mailem zrušila celou objednávku, protože zboží opět nepřišlo, ani jsem nedostala žádnou informaci o tom, kdy bude odesláno. Informovala jsem e-shop, že očekávám vrácení peněz na můj účet ještě tento týden, což se nestalo. Takže 4 týdny od objednávky nemám ani zboží, ani peníze.
Okamžité vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (nebo i jeho před jeho převzetím). Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila). Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.