Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#32046Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.04.2019, před 6 lety

Danuše Antušková

Znění stížnosti

Dne 16.02. 2019 jsem si zaplatila u seznamky Singles50 na www.singles50.cz členství na 1 měsíc za částku 149 CZK. dne 12.04.2019 přišel e-mail,že dlužím částku 2 530 CZK za 3. měsíční Prémiové členství, kterou musím uhradit do 18.4.2019. Pokud ji neuhradím, bude vymáhána.
V obchodních podmínkách jsem se dozvěděla, že: "Smlouva na zpoplatněnou službu zakoupenou prostřednictvím webové stránky se prodlouží automaticky o dobu platnosti dohodnutou při objednání", to by znamenalo zase o jeden měsíc a za stejnou částku.
Okamžitě jsem zaslala email s přílohou obsahující mou podepsanou výpověď (vypovězení služby s okamžitou platností a s žádostí o smazání mého profilu na stránkách). Jako odpověď mi přicházení nesmyslné automatické odpovědi ve stylu :

"****Tato zpráva je automatizovanou odpovědí. ****
**** Pokud Vám tahle odpověď nepomohla, prosím odpovězte přímo na tento email. ****
Přejete si zastavit emailové zprávy zasílané do Vaší pošty?
Je to docela snadné:
- Přihlaste se do svého profilu a klikněte na kuhovú ikonu fotografie.
- Zvolte "Nastavení" a uvidíte políčko "Aktivovat zasílání oznamovacího emailu".
- Odškrtněte políčko a změny uložte.
****Tato zpráva je automatizovanou odpovědí. ****
**** Pokud Vám tahle odpověď nepomohla, prosím odpovězte přímo na tento email. ****


Chápala bych, pokud by došlo k prolongaci smlouvy na 1 měsíc za původně sjednanou částku 149 CZK, tzn. od 16.3-16.4. za 149 CZK

Prosím o radu, jak mám dále postupovat, případně o pomoc.
Děkuji, Antušková


Produkt

členství přes seznamku www.singles50.cz


Požadované řešení

Potvrzení výpovědi a ukončení mého členství, vymazání profilu z webových stránek, zastavení požadavku uhrazení částky 2530CZK.
Jsem připravena uhradit částku za prolongaci smlouvy na další období (1 měsíc 16.03.-16.04.) ve výši 149 CZK.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2019 15:56, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu.

Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.4.2019 10:04, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.4.2019 21:35, před 6 lety


Danuše Antušková

Společnost Be2 se vyjádřila následujícím způsobem:
"Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Přijali jsme Vaši zprávu adresovanou našemu dTest kontu.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Singles50 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 16/02/2019. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla přijata včasná a řádná vypověď Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.

I v případě, že máme vůči Vám stále otevřenou pohledávku, je možné požádat o vymazání Vašich osobních údajů v našem systému v souladu s GDPR, což zahrnuje i vymazání Vašeho profilu na stránce.

Vezměte prosím na vědomí, že i v případě, že Vaše osobní údaje vymažeme, poplatek za již probíhající nezaplacené členské období bude námi i nadále nárokovaný a to na základě údajů o platbě, které v souladu s obchodními a daňovými právními předpisy musíme uchovávat po dobu 10 let. Nevyhnete se tímto ani dalším krokem v případě neuhrazení poplatku, jakým je například vymáhání pohledávky externí agenturou zaměřenou na vymáhání dluhů.

Všimněte si, prosím, že v momentě, kdy požadovaný poplatek zaplatíte, v případě vymazání osobních údajů již nebude možné Váš profil využívat ani během Vámi uhrazeného období a přijdete takto o možnost využít Vámi předplacené členství.

Dejte nám vědět, prosím, pokud si i přesto přejete vymazat Vaše osobní údaje,
děkujeme Vám.
S pozdravem,
Jana Hájková

Nesouhlasím s tím, že jsem v průběhu sjednávání měsíčního členství byla řádně informována o podmínkách smluvního vztahu, zejména o podmínkách jeho prolongace. Kde se vzalo 3 měsíční členství za cenu 2 247,00 CZK?
Když už společnost zmiňuje Všeobecné obchodní podmínky, tak tam je uvedeno:"Smlouva na zpoplatněnou službu zakoupenou prostřednictvím webové stránky se prodlouží automaticky o dobu platnosti dohodnutou při objednání".

Jak mám dále postupovat? Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2019 22:54, před 6 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2019 05:52, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.