Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, na výstavě v Lysé nad Labem jsem si koupila masážní polštářek, a přestože jsem ho používala podle návodu, po třech týdnech používání se přestaly točit masážní kuličky na jednu stranu. Několikrát jsem se snažila telefonicky a e-mailem kontaktovat firmu a zeptat se, jestli by bylo možné poslat polštářek někam na opravu. Je to škoda, byla jsem s ním spokojená a ráda bych ho dále používala, ale bylo lepší, když masíroval na obě strany. Nevím, jakým způsobem s někým z firmy mluvit a posílat někam neznámo kam polštářek na opravu se mi nechce, protože mám obavy, abych ho pak dostala ještě zpátky. Poraďte mi prosím, jak tuto situaci řešit. děkuji. S pozdravem Netolická.
Najít kompetentní osobu, která by dokázala masážní polštářek opravit, aby zase masíroval na obě strany.
|
Tweet |
Prodávající je povinen spotřebitele řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění, spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit. Dle těchto informací by se měl spotřebitel řídit. Spotřebitel může ještě využít písemné reklamace (tj. poštou). Pokud by spotřebitel výrobek zaslal k posouzení poštou a reklamace by nebyla vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění, má právo od smlouvy odstoupit. V takových případech ale může být těžké dosáhnout vrácení peněz, protože společnost spíše nekomunikuje.
Společnost Mogebon s.r.o. sídlící Kladenská 531/4, Vokovice, 160 00 Praha 6 , jejíž jednatelkou je Aneta Zemanová, Víta Nejedlého 690/25, Žižkov, 130 00 Praha 3 se nerozhodla pro řešení sporů využít službu VašeStížnosti.cz. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.