Společnost


Mogebon s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3205Nepřijímá hovory

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 10 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.05.2014, před 11 lety

Jana Netolická

Znění stížnosti

Dobrý den, na výstavě v Lysé nad Labem jsem si koupila masážní polštářek, a přestože jsem ho používala podle návodu, po třech týdnech používání se přestaly točit masážní kuličky na jednu stranu. Několikrát jsem se snažila telefonicky a e-mailem kontaktovat firmu a zeptat se, jestli by bylo možné poslat polštářek někam na opravu. Je to škoda, byla jsem s ním spokojená a ráda bych ho dále používala, ale bylo lepší, když masíroval na obě strany. Nevím, jakým způsobem s někým z firmy mluvit a posílat někam neznámo kam polštářek na opravu se mi nechce, protože mám obavy, abych ho pak dostala ještě zpátky. Poraďte mi prosím, jak tuto situaci řešit. děkuji. S pozdravem Netolická.


Požadované řešení

Najít kompetentní osobu, která by dokázala masážní polštářek opravit, aby zase masíroval na obě strany.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2014 09:48, před 11 lety

Prodávající je povinen spotřebitele řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění, spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit. Dle těchto informací by se měl spotřebitel řídit. Spotřebitel může ještě využít písemné reklamace (tj. poštou). Pokud by spotřebitel výrobek zaslal k posouzení poštou a reklamace by nebyla vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění, má právo od smlouvy odstoupit. V takových případech ale může být těžké dosáhnout vrácení peněz, protože společnost spíše nekomunikuje.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 14:22, před 10 lety

Společnost Mogebon s.r.o. sídlící Kladenská 531/4, Vokovice, 160 00 Praha 6 , jejíž jednatelkou je Aneta Zemanová, Víta Nejedlého 690/25, Žižkov, 130 00 Praha 3 se nerozhodla pro řešení sporů využít službu VašeStížnosti.cz. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.