Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#32052Arogantní jednání pracovnice za přepážkou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.04.2019, před 6 lety

Dagmar Stonová

Znění stížnosti

Dobrý den, občas dostávám balík od firmy Avon Cosmetics, který si vyzvedávám po předložení mého OP na poště. Po přestěhování jsem si objednala zásilku a jelikož pošta na ulici Čkalovova nebyla v nabídce, vybrala jsem si poštu: Hlavní třída 118, OV Poruba. Vždy přichází první upozornění na email + sms o převzetí zásilky a poté druhé upozornění na email + sms o vyzvednutí zásilky. Tentokrát mi z pošty na Hlavní třídě druhé upozornění přišlo jen na email.
Dostavila jsem se na poštu a chtěla si vyzvednout zásilku. Paní na přepážce po mě chtěla kód. Řekla jsem, že ho mám na mailu a nazpamět ho nevím, ale vždy mi k vyzvednutí stačilo předložit jen OP, nikdo po mě kód nechtěl a zásilka mi byla předána. Tato paní mi však sdělila, že chce kód, že od nového roku je toto nařízení a bez kódu mi nic nevydá. Vysvětlovala jsem ji, že i letos jsem si již několikrát vyzvedávala balík a stačil jen OP a pokud je nutný kód, tak mě měla být poslána druhá sms, v které by ten kód byl uveden. Mobil mám stále u sebe, tím pádem jsem ho mohla předložit. V tu chvíli na mě začala být paní u přepážky arogantní. Doslova ze mě dělala pitomce, který nechápe, co mu říká. Neuznala to, že mi ta druhá sms nebyla poslána, měla arogantní přístup a její kolegyně u druhé přepážky na celou poštu vykřikovala: Nebav se s ní apod.
Nakonec mi sice balík byl vydán, spíš málem hozen a ještě za mnou pokřikovali, že tady všechny zdržuji.
S takovým nezpůsobným chováním jsem se nikdy na žádné poště nesetkala. Odcházela jsem znechucena s tím, že na této poště jsem byla poprvé a také naposled.
A stačilo tak málo. Za prvé: nezapomenout poslat tolik žádaný kód na sms zprávu. Prokázat se OP je snad dostačující a není potřeba mi tvrdit a minimálně 5x opakovat, že k vyzvednutí musím mít jen kód a bez něho nárok na vyzvednutí balíku nemám A stačilo více slušnosti. Nemám zapotřebí, aby na mě dvě pracovnice pošty pro nic za nic na poště pokřikovali jako dvě - promiňte ten výraz - fúrie.
Poštu na Hlavní třídě 118, jsem navštívila dne 12.4.2019 krátce po 10. hod. dopoledne.Jednalo se o balík AVON Cosmetics, spol. s r.o. s podacím číslem NP2518085122U.
První upozornění na email + sms zpráva mi došly 10.4., druhé upozornění mi došlo pouze na email 11.4. a kopíruji část zprávy z mailu: Vaše zásilka Balík Na poštu od odesílatele AVON Cosmetics, spol. s r.o. s podacím číslem NP2518085122U je uložena a připravena k vyzvednutí. Zásilku si můžete vyzvednout i pomocí kódu 24186a. Jak je vidno, je zde uvedeno - můžete vyzvednout i pomocí kódu, tedy to znamená,že i můžete a ne že jen musíte pomocí kódu. Kdyby tam bylo musíte jen pomocí kódu, tak jsem si ten kód z mailu pro paní na přepážce opsala, i když mi nepřišla druhá sms. Opravdu nebyl důvod, aby na mě ty ženy na poště byly arogantní.


Produkt

Poštu na Hlavní třídě 118, jsem navštívila dne 12.4.2019 krátce po 10. hod. dopoledne.Jednalo se o balík AVON Cosmetics, spol. s r.o. s podacím číslem NP2518085122U.


Požadované řešení

Určitě je důležité poučit tyto dvě pracovnice za přepážkou, že k vyzvednutí balíku mi stačí OP, a také je nutné jim připomenout, aby zasílali nejen info na email, ale i sms zprávu, pokud je udáno tel. číslo. A hlavně je třeba znát etiku chování, v opačném případě takové pracovnice nemají co pohledávat za přepážkou a být v kontaktu se zákazníky. Prosím, aby vedení pošty tyto pracovnice za nevhodné chování přinejmenším pokáralo. Jsou opravdu ostudou pro poštu.
Ať si obě ženy vezmou příklad např. z pracovnic pošty U Kapličky 117/4, 712 00 Slezská Ostrava-Muglinov, kde mají pracovnice velice hezký přístup k zákazníkům, jsou milé a ochotné. Pokud udělají chybu, což se může stát každému, omluví se. Pak není důvod si stěžovat. Totéž platí o poštách na Čkalovové, na Poštovní v centru atd.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2019 17:18, před 6 lety

Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.