Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 4.8 2018 si zakoupil syn kopačky zn. Nike Superfly 6 Academy v hodnotě 2599,-Kč, Dne 12.4.2019 je byl reklamovat, jelikož mu při zápase praskla podrážka, bohužel reklamace nebyla uznána z důvodů jeho opotřebení, nesprávného používání atd. Ty kopačky odehrály tak 5x zápas, jelikož se v zimě nehraje, tak ty kopačky jsou vydržely 7 měsíců a reklamace zamítnutá??? Nemáte snad na vrácení dostatek financí, zamyslete se nad sebou, nejsem první a ani poslední si myslím....
Opakovaná reklamace
|
Tweet |
Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musela v by případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nebude-li prodávající na výzvy spotřebitele reagovat, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost nás kontaktovala s žádostí dodatečně se ke stížností vyjádřit. Stížnost proto byla znovu otevřena, takže má společnost prostor pro připojení komentáře.
Dobrý den paní Schneiderová,
abychom mohli posoudit Vaši stížnost a prověřit vyřízení předmětné reklamace, potřebujeme od vás znát podrobnější informace. Prosím, sdělte nám na e-mail eshop@intersport.cz, v jaké prodejně jste zboží reklamovala a číslo reklamace.
Děkujeme
Intersport ČR, Zákaznický servis
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.