Společnost


HS TOUR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32061Stornovaný zájezd do Londýna

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.04.2019, před 6 lety

Petr Rozehnal

Znění stížnosti

Dobrý den.Chtěl bych se zeptat jak postupovat pro vrácení finanční částky u společnosti HS TOUR s.r.o.V únoru jsme přes společnost SLEVOMAT koupili vouchery na zájezd do Londýna konaného ve dnech 12.4.-14.4.2019.Tam je nabízela společnost HS TOUR s.r.o.Po uplatnění voucherů u HS Tour nám přišla nabídka fakultativních vstupů,po jejich výběru přišlo od společnosti HS Tour doúčtování fakultativních vstupů a poplatků v částce 6600kč.Peníze byly odeslány společnosti HS Tour na účet.Nemilé překvapení nás čekalo po nahlédnutí do emailu dne 6.4.2019 cca týden před odjezdem,kde nám společnost SLEVOMAT sděluje že ruší všechny vouchery a se společností HS Tour ruší spolupráci pro negativní hodnocení.Nato nám přišel email od společnosti HS Tour že pokud máme zájem o storno zájezdu tak to máme učinit neprodleně ,že mají náhradníky.Tudíž jsme po velmi negativní recenzi zájezd stornovali a dotazovali co bude s finanční částkou ,kterou jsme zaplatili.Bylo sděleno že nám nic nevrátí.Společnost SLEVOMAT částku za vouchery vrátila.Společnost HS TOUR s.r.o. za doplatky nikoliv.Myslím že nejsme sami kdo toto podstoupil.Předem děkujeme za odpověď.


Produkt

Zájezd do Londýna


Požadované řešení

Vrácení zaplacené částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2019 10:43, před 6 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si poskytnutá plnění. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2019 08:46, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.