Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 13.3.2019 jsem se zaregistrovala na této seznamce. Chtěla jsem pouze vyzkoušet, jakým způsobem funguje. Zjistila jsem, že mi naprosto,nevyhovuje, neboď nechodí skoro žádné odpovědi /jak jsem nyní zjistila, asi už tam potenciální žadatelé ani nejsou/. Aniž bych já chtěla, odepisuje za mne jakýsi automat odpovědi. Stačí kliknout na nějakého člověka a už odchází ode mne informace, že se mi líbí. Myslela jsem, že pokud nezaplatím další dobu registrace, mé působení skončí. Nyní mi přišlo: Váš profil byl dočasně zablokovaný. Níže prosím zadejte platební detaily své kreditní karty a realizujte - v zájmu bezodkladného uzavření případu - platbu ve výši 2530 CZK.V případě, že dlužný poplatek nebude uhrazen, budeme nuceni začít proces vymáhání dluhu. Daná skutečnost může mít přitom negativní dopad na Vaši kredibilitu.
Prosím poraďte, co dělat. Poslala jsem výpověď na několik adres mailem, neboď nikde není oficielní adresa. Posílám i poštou do Luxemburku.
Nutí mne pokračovat v užívání služeb, které mi nevyhovují a nechci v nich zůstávat.
Mám nějakým způsobem zaplatit část peněz, zaktivuje se mi nechtěné členství? Díky za odpověď a radu. Jsem evidovaná jak FOXKA.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu.
Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitelka využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz). Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Děkuji za vaší snahu. Já jsem podala výpověď - poštou i elektronicky a více s tím nebudu ani nemohu dělat.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.