Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#32066Neoprávněně naúčtovaná platba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
14.04.2019, před 6 lety

Petra Vlková

Znění stížnosti

Dobrý den, ráda bych Vás informovala o chování a postupech společnosti Be2.
Dne 13.04.2019 jsem založila profil na stránkách Be2. Po vyplnění všech požadovaných údajů mělo dojít k platbě 99,- Kč/12 měsíců za prémiové členství. Po zadání platebních údajů prostřednictvím platební karty, byla však stržena částka 4.752,- Kč. Vlastním i print screen obrazovky s původně uváděnou částkou 99,- Kč/12 měsíců.
Ihned jsem kontaktovala svoji banku, informovala je a zablokovala kartu pro případ dalšího zneužití. Na základě všeobecných obchodních podmínek této společnosti jsem dnes prostřednictvím jejich formuláře sepsala žádost o odstoupení od smlouvy se společností Be2 s okamžitou platností, kterou zítra pošlu poštou na adresu uvedenou v obchodních podmínkách.
Níže znění této žádosti:
Žádost o odstoupení od smlouvy se společností Be2 s okamžitou platností, která byla uzavřena dne 13.04.2019, čímž splňuji podmínky odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dní od uzavření, dle vašich obchodních podmínek.

Prosím Vás o podporu v této záležitosti
děkuji Petra Vlková


Produkt

Seznamka Be2


Požadované řešení

- okamžité odstoupení od smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2019 20:11, před 6 lety

Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.4.2019 08:35, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2019 06:44, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2019 20:44, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.