Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den, tymto reagujem na Vasu upomienku 0090970312000053 na moje meno Margita Kubanova, za poplatok a balne za tovar v sume 9,95, VS, c.fa 4976221, ktory som si neobjednala a za ktory nezaplatim. Dlznu ciastku nebudem uhradzat.
S pozdravom Kubanova Margita
Neposielat mi dalsie upomienky.
|
Tweet |
Spotřebitelka je povinna uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednala. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitelka společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět.
Pokud však spotřebitelka souhlasila při telefonickém hovoru se zasláním balíčku zdarma, mohla uzavřít se společností smlouvu o opakovaných dodávkách zboží. Smlouvu uzavřenou prostředkem komunikace na dálku umožňuje zákon bez udání důvodu zrušit do 14 dní od převzetí prvního objednaného zboží. Když balíček přijde, je třeba jej převzít, rozbalit, vyndat z něj faktury a zboží samotné nerozbalené zaslat zpátky společně s odstoupením od kupní smlouvy. Pokud první balíček se zbožím přijde, doporučujeme vloženou fakturu nehradit, je to zbytečné, protože by částku za poštovné musel podnikatel v důsledku odstoupení stejně vracet. Ve faktuře u prvního balíčku požaduje podnikatel právě jen poštovné. Spotřebitelka pouze zasílá obdržené zboží na zmíněnou adresu společnosti a zaplatí náklady spojené s vrácením zboží, tj. poštovné od spotřebitelky k podnikateli, a přiloží kopii odstoupení.
Pokud by již uplynula zákonná lhůta pro odstoupení od smlouvy pak lze smluvní vztah zrušit výpovědí, tj. jejím zrušením od doručení výpovědi adresátovi. Do doby odeslání výpovědi je spotřebitelka oprávněna si všechny balíčky nechat a zároveň povinna je uhradit.
Dále doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitelka společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.