Společnost


STYLMAN TRADE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:96
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32070Nevrátenie peňazí za vrátený tovar

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.04.2019, před 6 lety

Lucia Krč-Konečná

Znění stížnosti

Dobrý deň, dňa 4.3. som si objednala z internetovej stránky ewomen.cz, ktorá patrí danej spoločnosti, 2 šaty v hodnote 97,12€.Šaty boli doručené 22.3.Šaty mi nesedeli, tak som ich odoslala dňa 4.4. podľa pokynov na nimi uvedenú adresu. Do dnešného dňa mi peniaze nevrátili a ani šaty neprišli naspäť. Snažila som sa ich kontaktovať mailom na prvý mi odpísali, že danú vec preveriaa ozvú sa. No nikto sa neozval, tak som písala druhý mail, na ktorý už nikto neodpovedal.


Produkt

Šaty: KM66K-4 bordó, XL,Kód: P04807-9; Šaty 114-3 červené, veľkosť M, Kód: 114-3-2,


Požadované řešení

Vrátenie peňazí za objednaný tovar.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2019 05:47, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2019 08:36, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.