Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#32072Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.04.2019, před 6 lety

Petr Knoflíček

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 14.12.2018 jsem objednal zboží robotický vysavač Tesla Robostar T30.Přistroj od počátku pracoval jak má, ale postupem času docházelo k chybám Zastavení uprostřed pracovního cyklu,nenajeti do základny,nefunkční tlačítko startu na těle přístroje.
Kontaktoval jsem servis a zboží odeslal k reklamaci. Bylo mi sděleno, že se reklamace zamítá z důvodu znečištění přístroje,údajné psí moči na kolečkách, vody v nádobce.
Kontaktoval jsem společnost Dtest, kde mě bylo doporučeno podat rozpor k reklamaci, neboť dle §2161 odst.2 platí,že
(2) Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.


Produkt

Robotický vysavač Tesla Robostar T30


Požadované řešení

Požaduji opravu, nebo výměnu za jiný přístroj, popř.vrácení částky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2019 05:51, před 6 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.5.2019 11:01, před 6 lety

Vážený pane Knoflíčku,

děkuji Vám za zaslané podklady a mrzí mne, že došlo k zamítnutí Vaší reklamace.

Abychom mohl prověřit možnosti řešení, poprosila bych Vás o doplnění veškerých údajů od servisního střediska, včetně servisních listů, které Vám byly k reklamaci vystaveny.
Kopie nám, prosím, zašlete na email overeno@mall.cz .

Následně Vás budeme kontaktovat.

Děkuji a přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
MALL.CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.5.2019 14:19, před 6 lety


Petr Knoflíček

Dobrý den, zboží jsem po dohodě se servisním technikem zaslal k reklamaci.Ze strany servisu došlo zatím jen k vyjádření technika k problému a následnému zamítnutí reklamace Žádné servisní listy ani vyjádření znalce či jakýkoli jiný poklad, který by byl důvodem k neuznani reklamace nemám. S pozdravem Knoflíček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2019 07:28, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2019 10:03, před 6 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.7.2019 14:43, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.