Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, dne 12.4.2019 mezi 18.00 a 20.00 měl dorazit technik od O2, nastavit internet na nově nahlášené adrese. Potvrzení termínu mám v emailu a sms. Technik nedorazil, nezavolal, nenapsal sms. Kontaktovala jsem technickou infolinku kolem 19.50 hod, tam mně odkázali na jiného pracovníka.. a zase na jiného..a nakonec na obecnou infolinku (s tím, že kontakty na techniky nemají a není možné se s ním spojit)-hodina strávena na telefonu. Poslední s kým jsem mluvila byl mladý pan, podle mně opilý, neboť zněl dost divně a nemohl mluvit rozdílně - myslím,si že do call centra by nevzali špatně mluvicího člověka. Tento pan mi slíbil, že se ozve v 21.00 12.4.2019 a pokud do té doby technik nedorazí tak mně připojí na informační oddělení a tam mí dají mimořádný termín návštěvy technika, což se samozřejmě nestálo, nikdo mi nezavolal a na infolince po 21 hod už neodpovídali. Druhý den 13.4.2019 - sobota - 3 operátory - žádná pomoc. Dnes 15.4.2019 ihned ráno volám na technickou infolinku - tam mi nabídli termín 17.4.2019. Důvod, proč technik nedorazil včas nevědí, žádná omluva..nic..Také mi bylo sděleno, že omluvu mi nikdo neposkytne. Děkuji. Tetiana Kozar
Požaduji od O2 písemnou omluvu a slevu za internet, který mi zatím nepřipojili.
|
Tweet |
Pokud se společnost zavázala, že zprovozní službu v určitém termínu, je povinna svému závazku dostát. Neučinila-li tak, porušila tím svou smluvní povinnost a odpovídá za škodu, kterou tím způsobila. Pokud stěžovatel prokáže, že mu byla způsobena škoda a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany společnosti, může stěžovatel žádat náhradu této škody.
Pěkný den,
velmi se za komplikace, spojené s termínem návštěvy technika, omlouváme. Dle dostupných informací se dostaví technický pracovník zřídit služby na nové adrese a to 17.04.2019, v čase od 12:30 do 14:30 hodin.
Kontaktní telefon končící na 887 je platný? Využila byste jako kompenzaci navrácení částky 500 Kč jako přeplatek, který bude použit pro úhradu faktury, která bude vystavena?
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Dobrý den, ano, číslo je správně. Kompenzace přijímám. Děkuji. S pozdravem, Tetiana Kozar
Pěkný den,
děkuji za upřesnění. Požadavek pro vás touto cestou zadávám. Na faktuře, která bude vystavena naleznete částku 500 Kč, která bude použita jako přeplatek.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, technik dorazil. Slíbených 500 Kč do teď mi nebylo vraceno. Tato částka se měla objevit na předchozím vyúčtování, ale nestalo se - prý na to zapomněli. Slíbili mi, že v následujícím vyúčtování bude vidět.
Děkuji Vám. S pozdravem, Kozar
Pěkný den,
opětovně jsme situaci řešili pomocí emailu. Na vyúčtování, které bude vystaveno, vám bude odečtena částka 549 Kč. Chybou systému předchozí požadavek nebyl od vyúčtování odečten.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Opět žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den, slíbená částka byla odečtena na faktuře. Děkuji. S pozdravem Tetiana Kozar