Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Při reklamaci sluchátek k mobilnímu telefonu-nehrálo levé sluchátko,chtěla prodejna O2 v Přerově i mobilní telefon.Ale nabíječku už nechtěli.Což by bylo logické,že budou požadovat kompletní balení mobilního telefonu.I když mám zjištěno,že u oddělitelných částí tohle neplatí a stačí reklamovat jen nefunkční oddělitelnou část zařízení,v tomto případě jen!!sluchátka.
A co jsem ještě nepochopila,že chtěli k reklamaci sluchátek i mobilní telefon a pracovník prodejny O2 Přerov mi sdělil,že mi budou smazána data v mém mobilním telefonu.Na dotaz z jakého důvodu??,mi pracovník odpověděl,že neví,který servis to takhle dělá a který ne.Tak mě na to upozorňuje.To jsem odmítla,neboť v telefonu mám nahraná data pro internetové mobilní bankovnictví a mám na telefonu i nalepenou bezkontaktní nálepku z banky.
Tyto zkutečnosti tedy pracovník O2prodejny zapsal do reklamačního protokolu a přijal k reklamaci jen a pouze sluchátka.
Byla to ovšem nezkutečná peripetie.Volalo se i na operátory O2 a nikdo nebyl schopen nám dát odpověď,proč chtějí k reklamaci sluchátek i mobilní telefon,ale nabíječku už ne.A když se dříve již reklamovala nabíječka,tak přijali jen a pouze ji(žádný mobilní telefon jsem spolu s ní dodávat nemusela).
To ještě i pan operátor byl zlý a arogantní a zvyšoval na mně hlas,zda to nechápu,že nabíječka nejsou sluchátka.A pokud tedy chci opravdu reklamovat nehrající sluchátka,tak dodám i ten mobilní telefon,nebo ať si tam dám nějaká jiná svoje funkční sluchátka a hotovo!!!
Nechápu takovéto jednání prodejny O2 Přerov
|
Tweet |
V takovém případě záleží, zda by se vada na sluchátkch mohla projevovat jen v kombinaci s telefonem nebo zda by mohla být vada telefonu a ne přímo ve sluchátkách. V případě, že to není nutné, měla by si společnost počínat s odbornou péčí tak, aby data nebyla ztracena. Automatické smazávání dat bez důvodu by nemělo probíhat.
V případě, že byla k reklamaci nakonec vzata pouze sluchátka, došlo tedy v závěru k uplatnění reklamace dle požadavků spotřebitele.
Pěkný den,
mrzí mne vzniklá situace. V případě reklamace, je vždy zapotřebí odeslat celé balení, tedy i nabíjecí adapter. Je však možné, že servisní středisko u vámi uvedeného telefonu již nabíjecí má k dispozici. Aktuálně jsem celou záležitost předal k detailnímu prošetření. Jakmile obdržím vyjádření, budu vás kontaktovat.
Petr Šimeček
Online Media Konzultant, O2
Milý pane Šimečku,NEJDE o reklamaci nabíječky!!!!Nýbrž SLUCHÁTEK!!!!
Mám zjištěno,i D-test mi to potvrdil,že vždy!!!k reklamaci se nemusí posílat celé balení výrobku!!-pokud jsou reklamované oddělitelné části výrobku,což nabíječka i sluchátka od mobilního telefonu jsou!!!!Nabíječka v prodejně O2 Přerov byla na reklamaci přijata samostatně bez problému,ale se sluchátky problém byl.I když bylo vyzkoušené,že opravdu nehrají sluchátka a mobilní telefon je v pořádku.
Po velkých peripetiích a kdy si člověk připadal jako debil, byla přijata na reklamaci opravdu jen sluchátka-SAMOSTATNĚ!!!!
Reklamace je již vyřízená!Sluchátka opravdu byla špatná a vymněněná za nový kus!
S O2společností končím!!!!A samozřejmě s touto neblahou zkušeností s touto společností a hlavně s neblahými zkušenostmi s prodejnou O2 Přerov se podělím se svým okolím.
NEDĚLEJTE,PROSÍM,Z LIDÍ BLBCE!!!!!
Pěkný den, omlouvám za nepříjemnost. V případě reklamace sluchátek je zapotřebí odeslat k reklamaci taktéž telefon a to z důvodu kontroly kontektoru a sdířky pro vystup sluchátek u mobilního telefonu. Mrzí mě, že celá vyřešena reklamace ve vás zanechala negativní názor. Do budoucna se budeme snažit podobným situacím předejít.
Petr Šimeček
Online Media Konzultant, O2
Nezlobte se,ale děláte si ze mně legraci??!!TO NENÍ PRAVDA!!!!Znovu opakuji,že pokud se reklamuje oddělitelná část zařízení,LZE JI REKLAMOVAT SAMOSTATNĚ!!!!!!Sluchátka byla odzkoušena i v ostatních mobilních telefonech,tudíž i lajk rozpoznal,že jsou vadná jen!!!sluchátka!!!!!
A pokud by byla vada ne v samotných sluchátkách,což není můj případ,tak je zapotřebí MAZAT DATA V DANÉM MOBILNÍM TELEFONU??!!!To snad ne!!!
Společnost O2 Czech Republic a.s. se již rozhodla nevyužít možnosti reagovat. Reklamace byla v závěru provedena dle požadavků spotřebitele a stížnost tímto tedy považujeme za uzavřenou.