Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 18.2.2014 jsme kopili boty (botasky)označené jako vycházkové.
Po dvou měsících se prodřela podrážka, boty jsme reklamovali 17.4.2014.
17.5. 2014 jsme od paní vedoucí dostali vyjádření o zamítnutí reklamace sepsané (17.5.) samotnou vedoucí prodejny (podepsala se jako reklamační expert proškolený ČOA).
Ve vyjádření není žádné konkrétní pochybení, pouze obecné texty, pravděpodobně je psané přes kopírák pro všechny reklamace.
Při jednání v obchodě paní vedoucí byla pryč, po neodbytném prosení nám ji prodavačka vytočila po telefonu, dostal jsem vynadáno, že nemám vyhrožovat ČOI a Policií, že už se vyjádřila.
Čekla jsem na ni do zavírací doby a pak jsme byl vyhozen, že je vše uzavřené.
Prosím o radu, boty byly drahé a od známých víme, že se podobným jednáním s paní vedoucí už také setkali.
díky Zajac
boty SANDIC 40 červeno šedé
Jako navrhované řešení na začátku reklamace byla oprava zboží, osobně nám je jendo jestli budou boty opraveny, vyměněny, nebo nám budou vráceny peníze,
|
Tweet |
Jestliže je reklamace uplatněna v prvních šesti měsících od převzetí věci, jedná se o nesplněnou jakost při převzetí. V takovém případě se má za to, že vada byla přítomná na zboží již v době převzetí. Důkaz opaku provádí prodejce. Jestliže chce tedy reklamaci zamítnout, měl by prokázat, a to nejlépe odborným posudkem, že vada na zboží v době převzetí nebyla. Pokud prodejce reklamaci zamítne s poukazem na obecná tvrzení, nepovažuje se to za prokázání opaku.
Jestli s prodejcem nebude možná dohoda, doporučujeme, aby si spotřebitel nechal vypracovat vlastní znalecký posudek, v němž znalec vysloví, zda se jedná o vadu, na kterou se vztahuje odpovědnost za vady prodvajícího. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na úhradu znalečného a právo na řádné vyřízení reklamace. Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz.
Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu dobrovolnosti a obchodník dopusud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, rozhodli jsme se případ uzavřít.