Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#32100Naprostá konsternace stavem prodejny DBK Budějovická

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.04.2019, před 6 lety

Miroslav Voleskáý

Znění stížnosti

Dne 13.4.2019 jsem navštívil Vaši prodejnu v DBK Budějovická. Co jsem zde zažil se vymyká veškerým, i těm nejhorším představám a stavu poskytovaných služeb v supermarketech v ČR! V odd. zeleniny nebyly k dispozici brambory, cibule. Poslední zbytky polotekutých brambor, cca 10 kg byly zoufale přebírány zákazníky ve snaze nalézt alespoň jednu normální. V regálech se povalovaly hnijící saláty a oschlé zbytky kdysi možná čerstvé zeleniny, šířící okolo nechutný zápach. Myslím, že něco tak odporného a arogantního z Vaší strany, jako bylo k vidění zde, by se možná dalo zažít v Albánii v roce 1980.
Dále mezi haldami odpadků a všelijakých vozíků plných rozdřípaných krabic, pobíhal Váš poloretardovaný personál zoufale se snažící doplnit prázdné regály, neschopen souvislé věty, natož jakékoli smysluplné odpovědi na cokoli. Celkově naprostá Sodoma Gomora! Neváhám se tvrdit, že lépe by tuto prodejnu vedl i Hlustvisihák! Skutečně něco neuvěřitelného.


Požadované řešení

1) Okamžitě vyměnit management prodejny za lidi při smyslech.
2) Na úkor zisku 360 mil. korun v roce 2018 zvýšit mzdy zaměstnanců na standard EU (zisk by byl holt jenom 300 mil.) a najmout personál se vždy vyšším IQ než je 60. Doporučuji min. 95.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2019 11:00, před 6 lety

Není-li spotřebitel spokojený s organizací práce v dané pobočce, je vhodné se obrátit na vedoucího zaměstnance této pobočky, případně na vedení společnosti. Společnost by měla mít zájem na tom, aby se její zákazníci rádi vraceli do prodejny, protože se v ní cítí dobře a jsou spokojeni s poskytovanými službami.

Spotřebitel by rovněž mohl zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2019 08:48, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.