Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32102Pochybení řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.04.2019, před 6 lety

Olga Helebrantová

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes 15.4. 2019 v 4:43 jsem přijela autobusem 26 z Jeřmanické zastávky na zastávku Fugnerova, došla jsem na zastávku 12 směr zelené údolí kde stál autobus připraven k odjezdu ve 4:45 . Když sem říkala na dveře a mackala vstup pro otevření. Řidič to ignoroval a odjel z nástupiště 4:44. Bez toho aby mi dveře otevřel.. číslo autobusu 331. Děkuji za vyřízení a doufám, že řidiče upozornite a dáte mu postih. Děkuji Helebrantová


Požadované řešení

Upozornění, a postih řidiče autobusu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2019 09:49, před 6 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je nutné, vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.

Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2019 14:27, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.