Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den, dnes 15.4. 2019 v 4:43 jsem přijela autobusem 26 z Jeřmanické zastávky na zastávku Fugnerova, došla jsem na zastávku 12 směr zelené údolí kde stál autobus připraven k odjezdu ve 4:45 . Když sem říkala na dveře a mackala vstup pro otevření. Řidič to ignoroval a odjel z nástupiště 4:44. Bez toho aby mi dveře otevřel.. číslo autobusu 331. Děkuji za vyřízení a doufám, že řidiče upozornite a dáte mu postih. Děkuji Helebrantová
Upozornění, a postih řidiče autobusu
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je nutné, vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.
Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.