Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 18.1.2018 jsem si koupila v XXX Lutz 2 pohovky GEMM za 12.665,- (byla to akce z letáku, původní cena těchto 2 pohovek byla přes 32.000,- Kč) Kč a montáž a dopravu za 2.000,- Kč. Po určité době se objevily vady a tak jsem tyto pohovky reklamovala, veškerá korespondence probíhala buď e-mailem nebo telefonem. Reklamační pracovník uznal vady, apod.a protokol předal prodejci a dne 10.4.2019 si dopravci XXX Lutz přijeli pro pohovky, ale překvapení pro mě bylo, že částka v Dobropisu byla jen na 12.665,- Kč, rozdíl 2.000,- Kč nebyl zaúčtován, tudíž ani proplacen. Napsala jsem na reklamační oddělení XXX Lutz a bylo mi odpovězeno, že služba doprava a montáž není součástí reklamace ( já jsem přesvědčena, že ano). Veškerá korespondence je přílohou k této stížnosti. Děkuji.
Sedací souprava s látkovým potahem ve světle šedé barvě, se skládá ze: 2místné pohovky vč. sklápěcích opěrek hlavy, šířka cca 168 cm, místo 15.336,- za 5.999,- Kč a 3místné pohovky vč. sklápěcích opěrek hlavy, šířka cca 199 cm, místo 16.956,- za 6.666,- Kč.
Požaduji doplatit rozdíl 2.000,- Kč.
|
Tweet |
Pokud byla věc vadná, jedná se také o porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího. Spotřebitel by pak mohl žádat náhradu škody (náhradu vynaložených nákladů na montáž a dopravu), která mu v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího vznikla. Spotřebitel však musí prokázat, že mu škoda vznikla a že je za tuto škodu odpovědný prodávající.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.