Společnost


Sivák Josef

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#3211Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 15 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.05.2014, před 11 lety

Jan Krejzl

Znění stížnosti

Dne 6.4.2014 jsem na http:www:vyprodejcen.cz/objednal a obratem na jejich účet zaplatil zboží a i přes opakované urgence (16. a 28.4.2014)nebylo zboží dodáno. Dne 2.5.2014 jsem od smlouvy odstoupil s tím, že požaduji navrácení peněz a do dnešního dne jsem nic neobdržel. Vůbec na nic nereagují - neodpovídají na urgence, na odstoupení od smlouvy, telefon neberou.


Produkt

Parní mop X5 H20 - 1 ks - zaplaceno 1 249,-Kč na č.ú.:2611266595/0300 (VS:0001042014)


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2014 09:12, před 11 lety

V tomto případě, kdy již došlo k odstoupení od smlouvy pro podstatné porušení smlouvy dle § 1977 občanského zákoníku, je prodejce povinný ve stanovené lhůtě vrátit uhrazené finanční částky zákazníkovi zpět. Pokud se tak nestalo, ocitá se v prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2014 09:17, před 10 lety

Spotřebitel nám ke stížnosti uvedl následující:

Dne 4.11.2014 jsem obdržel zásilku Českou poštou (balík do ruky) v němž bylo zasláno uvedené zboží a to od uvedené firmy - zboží je nové. Jelikož jsem se již z penězi rozloučil, tak toto beru jako kladné vyřízení mé stížnosti, za což Vám velice děkuji. Jan Krejzl.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.