Počet nahlášených stížností: | 203 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 25.02.2019 si mamka objednala plavky a spodní prádlo (stahovací kalhotky), bohužel do dnešního dne 16.04.2019 zboží nedodáno. Napsán e-mail, přišla pouze automatická odpověď, na telefony nereagují - mluví pouze nahraný hlas. Nákup byl uskutečněn přes internet, zaplacen předem převodem z účtu. Objednávka je tedy zaplacená. Zboží mělo být dodáno dle e-mailu 06.03.2019.
Pokud by nedošlo k zaslání objednaného zboží, požaduji a prosím vrácení peněz zpět na účet. Děkuji za vyřízení mojí žádosti.
Dámské dvoudílné plavky Marko M-278 Honey Ecru-Africa (89) Hnědé s krémovou Dámské dvoudílné plavky Marko M-278 Honey Ecru-Africa (89) Hnědé s krémovou AAA/S PL-DP01198/AAA/S; Stahovací kalhotky Mitex Iga Stahovací kalhotky Mitex Iga WHI/S DP-ST00210/WHI/S
Požaduji, pokud to bude možné, objednané zboží zaslat v co nejdřívějším termínu. Pokud by došlo ke zrušení objednávky, pak vrátit peníze zpět na účet. Děkuji za kladné vyřízení žádosti.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.