Společnost


Sběr druhotných surovin s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32116Nezaplacení výkupu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.04.2019, před 6 lety

Michaela Reicheltová

Znění stížnosti

Dne 29.3.2019, jsem byla ve výkupně s železem. Do dnešního dne tj. 16.4.2019 jsem neobdržela peníze za výkup na účet. Od společnosti jsem dostala informaci, že vyplácí podle situace na trhu. Podle mých informací, musí ovšem odeslat neprodleně nejlépe ten samý den co druhotné suroviny přijmou.


Produkt

Výkup železa a autobarie.


Požadované řešení

Okamžitá úhrada.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2019 12:24, před 6 lety

Společnost má povinnost vyplatit částku. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba splatnosti nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat vyplacení ihned. Společnost je poté povinna splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže částku nevyplatí, upozorní spotřebitel společnost, že nevyplatila částku včas a poskytne společnosti přiměřenou dodatečnou lhůtu k vyplacení (lze poskytnout i mlčky).

Pokud společnost nevyplatí částku ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení předaného plnění. Spotřebitel rovněž může nadále trvat na vyplacení částky dle smlouvy.

Nereaguje-li společnost na SMS a tel. hovory, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že společnost nevyplatí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné společnost vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2019 08:31, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.