Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Spolecnost je na potlame... Prisel mi nesmyslny email kde mel byt napsany cas kdy zasilka prijde... Neobtezovali se vyplnit kdyz jsem volala na infolinku jejich protivna operatorka mi sdelila ze mi v nejblizsi dobe kuryr zavola... Samozrejme nikdo nevolal kdyz jsem psala email ze chci vedet casovy interval ve kterem nekdo prijede tak mi bylo napsano ze zasilku doruci... Ja nevim jestli me maj za blázna nebo co se tam u jich deje ale to radsi dratem do oka nez znovu tuhle spolecnost
Informovat zakaznika v kolik prijedete... Prece kvuli vam nebudu sedet od rana do vecera doma nebo si brat dovolenou
|
Tweet |
V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.
Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem (prodávajícícm zboží), který by mohl poskytnutí služby reklamovat.
Reklamační oddělení společnosti lze kontaktovat prostřednictvím adresy reklamace@intime.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.