Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 27.3. Jsem dala vyčistit 2 ks rok starých velmi peknych ovčích kůží. Pri vyzvednuti 14. 4. jsem na upozornění obsluhy zjistila, že kožešiny jsou plne molů, které z nich letali a lezli v nich. Odmítla jsem je převzít a obsluhující navrhla, že zo okamžitě daji znovu prečistit. Při dalším vyzvednuti se situace nezměnila. Kožešiny byly plné molů, celé zplstnatělé. Paní v provozovně velmi nezdvořilá až hrubá. Kožešiny byly hozeny na okně bez lístku. Znovu jsem je odmítla převzít, a chtěla sepsat reklamaci. Neměli ovšem příslušný formulář, proto jsem se vracela za pár dní tak, jak mi bylo řečeno. Sepsala protokol dne 29.4. Pak za par dní prišel dopis od firmy Macháček - MABET s.r.o, IČ 25203193, že reklamace je zamítnuta. Moli nemohou přežít čištění, a kožešiny jsou naprosto v pořádku. Na vašich stránkách jsem si vytiskla dopis o žádosti na úhradu škody. Tu jsem zaslala oběma , zatím se nic neděje.
moli, zplstnatělé kožešiny
Náhrada škody, neboť je pro mě nemysltelné ,že bychom tyto kožešiny používali na sedací soupravě, kde také původně byly. Cena je 1800 Kč. Faktura byla přiložena k dopisu.
|
Tweet |
Každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. Hradí se škoda skutečná. Přo určení výše škody se vychází z její obvyklé ceny v době poškození.
Paní Irena Rubešová se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení.