Společnost


Irena Rubešová

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3212Zamítnutí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 10 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.05.2014, před 11 lety

Petra Lebišová

Znění stížnosti

Dne 27.3. Jsem dala vyčistit 2 ks rok starých velmi peknych ovčích kůží. Pri vyzvednuti 14. 4. jsem na upozornění obsluhy zjistila, že kožešiny jsou plne molů, které z nich letali a lezli v nich. Odmítla jsem je převzít a obsluhující navrhla, že zo okamžitě daji znovu prečistit. Při dalším vyzvednuti se situace nezměnila. Kožešiny byly plné molů, celé zplstnatělé. Paní v provozovně velmi nezdvořilá až hrubá. Kožešiny byly hozeny na okně bez lístku. Znovu jsem je odmítla převzít, a chtěla sepsat reklamaci. Neměli ovšem příslušný formulář, proto jsem se vracela za pár dní tak, jak mi bylo řečeno. Sepsala protokol dne 29.4. Pak za par dní prišel dopis od firmy Macháček - MABET s.r.o, IČ 25203193, že reklamace je zamítnuta. Moli nemohou přežít čištění, a kožešiny jsou naprosto v pořádku. Na vašich stránkách jsem si vytiskla dopis o žádosti na úhradu škody. Tu jsem zaslala oběma , zatím se nic neděje.


Produkt

moli, zplstnatělé kožešiny


Požadované řešení

Náhrada škody, neboť je pro mě nemysltelné ,že bychom tyto kožešiny používali na sedací soupravě, kde také původně byly. Cena je 1800 Kč. Faktura byla přiložena k dopisu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2014 09:19, před 11 lety

Každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. Hradí se škoda skutečná. Přo určení výše škody se vychází z její obvyklé ceny v době poškození.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 15:57, před 10 lety

Paní Irena Rubešová se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.