Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 3.3. jsem si objednala z eshopu : www.aaa-sport.net -
teplákovou soupravu v hodnote kolem 1300,- Kc .Zboží dorazilo v
porádku s pomocí prepravní spolecnosti DPD, s kterou májí
smlouvu.Problém ale nastal když jsem teplákovou soupravu odeslala
nazpet s tím,že ji chci vymenit za vetší.Zboží bylo v porádku a
nepoškozené. Postupovala jsem tak,že jsem vyplnila formulár o
reklamaci a zboží jsem odeslala na adresu ze které jsem balícek dostala
: ONLINE SHOP BG,Menín 580,Brno (Rapido). Zboží jsem odeslala pres
ceskou poštu jako pojištený doporucené psaní dne 18.3.2019.Ceská
pošta se k tomu vyjádrila,že balícek predala nejaké paní H.,která
údajne vyzvedává zásilky pro tento obchod.Paní si muj balícek prevzala
dne 20.3.2019.Tímto je to pro ceskou poštu vyrešeno. Nemám v ruce
ani žádnou kupní smlouvu nic. Na stránkách tohoto eshopu není ani
telefon ani nereagují na email,pritom mají psané že reagují 24/7.Na
facebookových stránkách si me zablokovali,jelikož jsem jim psala
urgentní rešení této situace atd.Firmu : AAA Sport Planet, se sídlem 103
Sham Peng Tong Plaza, Victoria Mahe, Seychely, IBC 178581 jako
prodávající (dále jen „AAA-Sport“) a na strane druhé je kupující (dále jen
„Kupující“). Už je to více jak mesíc a já nemám ani zboží ani
balícek.Nevím jak dále tuto situaci rešit. dekuji Nemcová
nevím jak dál postupovat
stránka nereaguje a vůbec nevím kde se nachází moje zboží.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.