Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,objednala jsem si parní mop 3v1,přišel nekompletní,zboží jsem vrátila a 30.04.2014 jsem obdržela email,že reklamace je vyřízena a peníze mi budou vráceny na účet.Doposud jsem nic neobdržela.
s pozdravem Broučková
parní mop 3v1
vrácení peněz
|
Tweet |
Reklamace musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, tedy v této lhůtě by společnost měla spotřebiteli vrátit i peníze. V případě, že z projevu vůle spotřebitele bylo patrné, že odstupuje od smlouvy, která byla uzavřena přes internet do 14 dnů od dodání zboží, peníze by měly být vráceny nejpozději do 14 dnů od odstoupení.
Doporučujeme nyní společnost písemně vyzvat a poskytnout ji přiměřenou lhůtu ke splnění s upozorněním, že v případě marného uplynutí lhůty se spotřebitel se svým nárokem obrátí na soud.
Společnost FaMe trade s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.