Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Loňský rok jsem se rozhodla že od firmy Vodafone přejdu k T-mobile i se svým číslem od Vodafone,takže jsem zažádala u T-mobile o přetažení,jelikož Vodafone chtěl zaplatit smluvní pokutu a přetažení mi nechtěli provést dříve jak za 2 měsíce tak jsem čekala, žádost byla od 15. Října 2018 a měla být do 30 prosince 2018 číslo mi ale vypnula společnost Vodafone už začátkem listopadu.
Takže jsem došla téhož měsíce do společnosti T-mobile a zrušila žádost o přetažení čísla, pán mi řekl že je vše zrušeno otočil na mě monitor abych se přesvědčila a řekl že žádost byla zrušena, následný týden jsem na pobočku kde jsem žádala ( Černý most praha 9) šla založit nové číslo vedené pod svým přítelem.
Od té doby jsem u T-mobile a vše bylo v pořádku, pak mi ale v lednu přišla upomínku o pohledavce za staré číslo od Vodafone když jsem s tím šla na pobočku pán mě ujistil že je to evidentně omyl a že pod mým jménem tam žádná pohledávka není A že to nemusím nijak řešit.
Následný měsíc únor 2019 mi přišel další email a zase upomínka nechala jsem to dle slov pána na pobočce být až do března kdy nečekaně prisel ten samý email volala jsem tedy uz i na na knoflíku T-mobile a bylo mi panem Janem Rychtařem znovu potvrzeno že tato pohledávka s telefonem číslem není A že mohu být v klidu že je to omyl. Dnes 16.4.2019 přišel email znovu volala jsem opět na infolinku kde mi bylo řečeno že číslo bylo v lednu přetaženo a nabehlo tam 3500 Kč, má otázka je jak se tohle může a mohlo stát když jsem číslo ještě před vánoci zrušila?! Navíc když jsem dnes dohovorila s paní řekla že určitě musel někdo chybu udělat na pobočce protože bych musela dostat pořizovací simkartu a aktivovat což se nestalo.
Žádám o stornovani tohoto omylu, že strany pracovníka T-mobile.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci, a to písemnou prokazatelnou formou. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.