Společnost


MEDIK HAUS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#32133Nevrácené peníze za neuskutečněný zákrok

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.04.2019, před 6 lety

Mgr.J.Ingrid Obst

Znění stížnosti

Na jaře 2018 jsem zakoupila (nikoliv levný poukaz) na ošetření celéjho těla metodou ULTERA SLIM LIPO (číslo poukazu:5151093457).
Ač mi bylo přislíbeno, že opravdu poslední termín na ošetření bude říjen 2018... nic se nestalo.
A tak uběhl více než rok, ošetření se neuskutečnilo, údajně pro velký zájem, který firma nečekala, nebo měli několikrát údajně rozbitý přístroj.
Po několika urgencích na podzim 2018 mi bylo přislíbeno, že do konce listopadu 2018 se na mě řada opravdudostane a kontaktují mne mobilem. Ovšem nic se nedělo a nikdo mi nevolal tak, jak mi slíbili.
Na začátku února 2019 jsem tedy požádala o vrácení částky více než 31.000 Kč zpět na můj účet a tímto jsem rušila svůj zakoupený poukaz, protože firmě již nedůvěřuji.
Po několikerém ujištění od paní Menšíkové (pracovnice firmy Medik Haus Praha), že dělá co může...se do dnešního dne (16.4.2019) nic něděje a firma mi peníze dosud nevrátila...stále samé výmluvy na spolupracovníka, který to má na starosti a není zrovna v práci, nebo jej stále nemohou na finančním oddělení firmy zastihnout.
Celá záležitosyt mne již opravdu obtěžuje a zvažuji podání žaloby k smírčímu soudci.


Požadované řešení

Vrácení finanční částky 31.430,- na můj účet, viz komunikace emailem mezi mnou a p.Menšíkovou z Medik Hausu...Praha


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2019 09:41, před 6 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2019 14:33, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.