Společnost


Paidwings AG

Počet nahlášených stížností:554
Z toho za letošní rok:42
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32134Neoprávněné stahování peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.04.2019, před 6 lety

David Zakucia

Znění stížnosti

Dne 15.6.2018 jsem se zaregistroval na seznamku czechsingles.cz
Při registraci jsem měl možnost podívat se na profily s rozmazanými fotkami, po klikutí na ně jsem dostal nabídku koupit si VIP službu.
VIP služba byla cenově a časově odlišná. Vybral jsem si tedy službu na 1 měsíc za 499 kč.
Po uplynutí tohoto měsíce se mi začalo opakovně a po dobu deseti měsíců strhávat částka ve výši 499kč z účtu.
I po opakovaném strhávání této částky jsem se nedokázal jak přihlásit na danou stránku , tak používat VIP službu. K dnešnímu dni strhované částky dosáhly výši 4963,91 kč.
I přesto že jsem ve 12 měsíci roku 2018 poslal výpověď a deaktivoval účet , jsem stále oslovován a chcou po mě peníze. Když jsem opět napsal výpověď z dané služby a zrušil si účet a zablokoval kartu abych zabránil strhávání peněz z bank. účtu , mi v 3 měsící přišla upomínka na email k zaplacení v hodnotě 1470.91korun, což jsem 6.3 2019 zaplatil bank. převodem s tím že mé pohledávky jsou již vyřízeny . Následně na to jsem zaslal společnosti email, že již o jejich služby už nemám zájem .
Dne 16.4 mi přišel dopis že mám zaplatit dlužnou částku ve výši 74,19 eur .
Tuto částku jsem nezaplatil , jelikož jejich služby již nevyužívám , nechci a nebudu využívat.


Produkt

czechsingles.cz


Požadované řešení

Žádám společnost czechsingles.cz aby zaslala písemné oznámení o deaktivaci účtu ( který nezaslala ani emailem ani poštou) , a dále aby mi navrátila zpět finance za období od prosince 2018 které byly dle obchodních podmínek stahovány protiprávně. Tou dobou, jsem učet deaktivoval, zaslal výpověď a tudíž zaslaná částka ve výši 1470.91 byla zbytečně zaslána.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2019 09:22, před 6 lety

V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Vymáhá-li společnost tento údajný dluh prostřednictvím inkasních agentur, nemají tyto inkasní agentury žádná speciální oprávnění oproti běžnému věřiteli (například nemohou nařídit exekuci).

Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud k tomu existuje exekuční titul, např. bylo-li o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo právní moci a stalo vykonatelným.

Spotřebiteli nicméně doporučujeme, aby smluvní vztah prokazatelně vypověděl a ponechal si o tom doklad.

Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu. Aby bylo možné zajistit úspěšné zpracování výpovědi, je třeba, aby oznámení obsahovalo celé jméno, používanou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci a uživatelské jméno. Výpověď zašlete prokazatelnou formou na některý z uvedených kontaktů (Paidwings AG, Alte Steinhauserstrasse 1, 6330 Cham, Switzerland, fax: +41 (0) 41 5087019, e-mail: support@datingcustomercare.com). Nepotřebujete znát k podání výpovědi cizí jazyk, stačí podání výpovědi v českém jazyce, neboť společnost se zaměřuje na české spotřebitele viz https://www.pouzesex.cz/terms.

Společnost sídlí ve Švýcarsku a z toho důvodu není možné se obrátit na Evropské spotřebitelské centrum. Pokud by chtěl spotřebitel podat na společnost stížnost, musel by tak učinit u dozorového orgánu ve Švýcarsku.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich je umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2019 14:32, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.