Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#32135Platím za internet v mobilu,který nepoužívám

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.04.2019, před 6 lety

Halina Fritscheová

Znění stížnosti

Dobrý den,stále mi chodí SMS,že za připojení k internetu mi bude účtováno 29 korun.Stává se mi to dost často a přitom data mám vypnuté,doma používám jen wifi a přesto všechno mi berete peníze z kreditu a neprávem.Poslední dobou to bylo dne 6.dubna,13.dubna a 15.dubna.Už mě to začíná dost štvát.Požaduji navrácení peněz,jelikož nebudu platit za něco,co nepoužívám.A už jsem tak díky tomu vytočená,že uvažuji odejít jinam.


Produkt

internet v mobilu


Požadované řešení

Požaduji navrácení peněz,jelikož nebudu platit za něco,co nepoužívám.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2019 09:30, před 6 lety

Pokud spotřebitelka službu využila, ať už záměrně, nebo omylem, je společnost oprávněna si částku za datové připojení účtovat.

Pokud i přesto spotřebitelka s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Pro úplnost dodáváme, že většina současných telefonů má možnost vypnutí datového přenosu ve svém nastavení. Vypnutí datového přenosu může sloužit jako pojistka pro případ, že by se uživatel omylem k internetu snažil připojit (ačkoliv nechce), je-li datový přenos vypnutý, telefon se nepřipojí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.4.2019 10:24, před 6 lety

Dobrý den,

z naší strany dochází k naúčtování připojení k internetu přes mobilní data jen v případě, že k takovému připojení dojde. Může se stát, že nějaká aplikace nebo i samotný telefon se snaží připojit na pozadí, např. když jste v mimo dosahu WiFi na mobilní data např. z důvodu synchronizace dat v telefonu, práci aplikací apod.
Doporučujeme v tomto případě nastavit si upozornění na placené připojení k internetu. Stačí poslat SMS ve tvaru BAP na telefonní číslo 999111 pro připojení v ČR. Odeslání SMS je zdarma. Následně, když byste se chtěla připojit k internetu přes mobilní data nebo se telefon pokoušel připojit, obdržíte SMS a až po povolení je možné se připojit.

Naúčtované připojení k internetu můžete samozřejmě reklamovat. Abych mohla vaši reklamaci předat, doplňte nám prosím do neveřejných údajů telefonní číslo, o které se jedná.

S pozdravem

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.4.2019 22:33, před 6 lety


Halina Fritscheová

Dobrý den.A opět mi dnes 19.4. přišla zase SMS za připojení k inernetu Vám bude účtováno 29 korun.Upozorňuji,že v nastavení jak píšete,že se dají vypnout datové přenosy,tak píši,že mám vyplé datové přenosy a přesto mě chodí stále ty SMSky a strháváte mi zbytečně peníze.Doma jsem používala svoji wifi a přesto mi přišla ta otravná SMS.Jsem už rozčílená o kolik peněz díky Vám jsem přišla,že uvažuji odejít jinam.Nevím do jakých neveřejných údajů mám napsat telefonní číslo.Fritscheová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.4.2019 12:26, před 6 lety

Dobrý den,

abychom mohli vaši reklamaci řešit, doplňte nám do neveřejných údajů vaše telefonní číslo, případně nám vše pošlete na email info@o2guru.cz včetně odkazu na tuto komunikaci. Rovněž znovu doporučí nastavit si upozornění na placené připojení k internetu pomocí SMS ve tvaru BAP na číslo 999111.

S pozdravem

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2019 08:17, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2019 21:55, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.