Společnost


Red Green Blue s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32136Zaslání jiného než objednaného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.04.2019, před 6 lety

Jiří Pokorný

Znění stížnosti

Zásilka „H.10471“ objednaná dne 8.3.2019 prostřednictvím nákupního portálu www.rgbshop.cz namísto objednaného a dobírkou zaplaceného zboží „Antiradar Cobra ESD 7100“ obsahovala „Radar Detector V7“ bez českého návodu a označení o shodě „CE“.

Reklamace vč. fotodokumentace byla zaslána všechny adresy uvedené na portálu bez odezvy a Reklamace zaslaná doporučeně na adresu uvedenou v obchodním rejstříku se vrátila jako nedoručitelná.

Bez odezvy zůstala rovněž reklamace zaslaná doporučeně na adresu odesilatele zboží - Reklamace vč fotodokumentace je ke stažení na www.orgman.cz/datasklad/20190402-reklamace-h0471.pdf

Od doby objednání zboží došlo ke změně obchodních podmínek i kontaktních adres a není tedy jasné, kam zásilku vrátit. Nákupní portál nadále funguje www.rgbshop.cz ale přesměrován na www.esko.cz.


Produkt

Radar Detector V7 - fotodokumentace ke stažení na www.orgman.cz/datasklad/20190402-reklamace-h0471.pdf


Požadované řešení

Zaslání objednaného zboží. Pokud bude dodavatel požadovat, zpětné zaslání omylem dodaného zboží, měl by sdělit na jakou adresu balíček poslat a jakým způsobem budou kompenzovány náklady s tím spojené.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2019 05:34, před 6 lety

Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Prodávající je povinen řádně informovat spotřebitele o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění reklamace, spolu s údaji, kde lze reklamaci uplatnit. Při nedodržení této povinnosti může být prodávajícímu uložena pokuta za přestupek a to až do výše 3 000 000,- Kč. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že prodávající porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na Českou obchodní inspekci.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2019 14:34, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.