Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, ráda bych podala stížnost na Vaše pracovníky v Pardubickém globusu, kde prodáváte zákusky. Již 3x jsem doma otevřela zákusky a zjistila jsem, 3x znovu raději podotýkám, že tam chybí zaplacený zákusek. Vzhledem k tomu, že kupují zákusky za 30,90 korun, přijde mi to jako zásadní věc. Tímto jste mě odradili od nakupování čehokoliv v tomto obchodě. Mrzí mě, že máte tak neschopné zaměstnance, kteří si ani nejsou schopni přečíst zaplacenou účtenku a podle ní vydat objednávku. Viz paní s krátkými tmavými vlasy s brýlemi postaršího věku.
Vydávání zákusků Pardubice
Kloudné řešení vidím tak, že zákazníkům budete ukazovat, co jim balíte, protože kdo by chtěl dobrovolně platit za něco, co nemá?
|
Tweet |
Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Dozor v oblasti poctivosti prodeje výrobků provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného zjištění nesprávného množství výrobků by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za správní delikt uložit podnikateli pokutu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.