Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#32139Neuznaná reklamace - neakceptují výpis z účtu (chtějí účtenku)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 hodin 57 minut

Detail stížnosti

Publikováno
16.04.2019, před 6 lety

Jan Bureš

Znění stížnosti

Dobrý den, 8.1 přítelkyně koupila boty, platila kartou a "vnutili" jí, aby si koupila i kosmetiku na boty. 15.3 jsme se rozhodli boty reklamovat, ale reklamaci nám odmítli s tím, že nemáme účtenku a v přiloženém výpisu z banky, kde je ID transakce je celková cena (boty + kosmetika na boty) a že nemůžeme dokázat, že jsme ty boty zakoupili. Na pobočce se to nevyřešilo a tak jsem to řešil po emailu, vyměnili jsme si pár emailů, ale na poslední cca 3 týdny nikdo neodpovídá. Moc Vám děkuji


Požadované řešení

Reklamace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2019 08:20, před 6 lety

Při uplatňování reklamace stačí prokázat, že spotřebitel u prodejce věc zakoupil dle § 2172 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. To lze např. výpisem z účtu při platbě kartou či převodem, staršími reklamačními protokoly, originálním obalem, specifičností zboží (nikdo jiný ho neprodává), v krajním případě i svědeckou výpovědí.

Prodávající není oprávněn po spotřebiteli originální doklad požadovat, pokud je spotřebitel schopen jiným způsobem prokázat zakoupení zboží u prodávajícího, a to ani tehdy, pokud by povinnost předložit originální doklad stanovil například v obchodních podmínkách. Takové ustanovení obchodních podmínek by bylo považováno za zakázané ujednání ve smyslu § 1814 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ke kterému by se dle § 1815 stejného zákona nepřihlíželo.

Jestliže prodejce zboží k reklamaci nepřijme, může se spotřebitel obrátit na státní dozorový orgán, Českou obchodní inspekci. Ta provozuje bezplatné řízení o mimosoudním řešení sporů, tzv. ADR. Více informací naleznete na stránkách www.coi.cz.

Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti. Přesto nám poskytla alespoň obecné vyjádření, které připojujeme níže.

"V případě zájmu poskytnutí zpětné vazby na společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. můžete učinit na e-mailové adrese service-cz@deichmann.com, případně prostřednictvím kontaktního formuláře na internetových stránkách www.deichmann.com. Děkujeme."

Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.