Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
v letáku platném od 15.-21.5. je v nabídce mimo jiné i podnos s víkem za Kč 69,90 rozměrů 30x47x9,5 cm. Pro tento podnos jsem byla na prodejně již 3x, v sobotu 17.5., v neděli 18.5. ani v pondělí 19.5. již tento tác v sortimentu nebyl.
V letáku se jedná o klamavou reklamu spotřebitele, neboť zboží není označeno - do vyprodání zásob.
Prosím o sdělení, z jakého důvodu již není k dispozici.
Můžete-li mi zajistit dodání 2 ks těchto podnosů s víkem na prodejnu v Příbrami, byla bych velice ráda.
Děkuji za vyřešení reklamace.
Zdraví Jitka Karasová, Příbram
Prosím o dodání 2 ks podnosů na prodejnu Příbram. Děkuji.
|
Tweet |
V tomto případě záleží, jak byla nabídka formulována. V případě, že by bylo v letáku uvedeno, že na prodejně je určité zboží v akci a žádné takové zboží nebylo dostupné, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.