Společnost


Smarty CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:47
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 17 stížnostech.

#32144Reklamace - neodstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2019, před 6 lety

Jana Řeřábková

Znění stížnosti

Zakoupený chytrý telefon - Alcatel Idol 4s, rok po nákupu reklamován z důvodu nepřetržitého restartování, provedena záruční oprava autorizovaným servisem,výměna základové desky, následovali další 4 reklamace, z toho 3x oprava stejné vady, při 4 reklamaci jsem nahlašovala malou prasklinku od klíčů v kabelce na straně displeje, + jsem požadovala odstoupení od smlouvy, opět byla provedena výměna základové desky a telefon jsem si převzala, při 5 reklamaci už jsem nepožadovala opravu, ale pouze odstoupení od smlouvy, protože telefon je nespolehlivý. Bylo mi sděleno, že musím zaplatit opravu displeje a pak teprve mohou odstoupit od smlouvy, případně bude provedena jen záruční oprava základové desky nebo mi mobilní zařízení mohou poslat bez opravy za poplatek a nebo ho za poplatek zničit, jinak to s poškozeným displejem udělat nemohou. Trvala jsem na odstoupení od smlouvy, servis mi udělal záruční opravu základové desky a odstoupení od smlouvy neumožnil. Odmítla jsem telefon převzít, bylo mi řečeno, že reklamní oddělení od smlouvy neodstoupí a jsou mi schopni vrátit peníze pouze jako rozdíl kupní ceny a částky za opravu prasklého displeje. Celou věc jsem předala sem a na mimosoudní řešení sporů ČOI.Děkuji předem.


Produkt

Alcatel Idol 4s


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy - vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2019 09:35, před 6 lety

Odstoupit od kupní smlouvy uzavřené se spotřebitelem je možné v případě, pokud spotřebitel nemůže věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-814/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).

O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci. Tento výklad je podpořen i ustálenou judikaturou Nejvyššího soudu. Pokud tedy byla reklamace věci již několikrát (alespoň třikrát) uznána pro stejnou vadu, může spotřebitel žádat odstoupení od smlouvy.

Žádal-li spotřebitel o odstoupení od kupní smlouvy pro opakovaný výskyt vady po opravě, je společnost povinna to respektovat.

Pokud bylo odstoupeno od kupní smlouvy z důvodu vadného plnění ze strany prodávajícího, nemá prodávající právo na náhradu za znehodnocení vracené věci, ke kterému došlo jejím běžným opotřebením za dobu od převzetí věci kupujícím (dle ustálené judikatury, např. sp. zn. 33 Cdo 1323/2013).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.4.2019 09:08, před 6 lety

Dobrý den,

po prozkoumání všech detailů této reklamace vzniká zákazníkovi nárok na odstoupení od kupní smlouvy.
Prosíme o zaslání bližších údajů, tzn. číslo faktury, číslo účtu..atd. na email reklamace@smarty.cz, kde budou dojednány další kroky.

děkuji

S pozdravem

David Šulc
Reklamační oddělení
Smarty CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.4.2019 10:09, před 6 lety


Jana Řeřábková

Dobrý den,
děkuji za Vaši reakci.....Zasílám vše potřebné v mailu.

S pozdravem,

Jana Řeřábková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2019 21:54, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.5.2019 07:39, před 6 lety


Jana Řeřábková

Hodnocení:

Komentář: Děkuji této instituci, díky které bylo možné celou záležitost zdárně vyřešit.