Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den.
Dne 16.4.2019 mně bylo dopravcem nahlášeno, že mně bude mezi 15 až 17 hod.
dodáno zboží. Musel jsem si upravit program pro zajištění vyzvednutí zásilky.V uvedenou dobu však zásilka dodána nebyla.Po další 1/2 hod. jsem urgoval řidiče na uvedeném čísle 602226549. Na tomto čísle však nikdo hovory nebere a automaticky nabíhá záznamník. Volal jsem proto na kontakt řidiče, který mně zajišťoval předcházející dodávku. Tento mně oznámil, že má balík k doručení v autě, ale že není v Pardubicích a bude až kolem 18:30 hod. Jelikož jsem měl zajištěn již jiný program, dohodli jsme se, že dodávka bude
dodána dnes 17.4.2019 mezi 8 a 9 hod. Toto nebylo splněno a firma PPL se nedokázala ani omluvit, nýbrž mně zaslala e-mail,kde napsala,že k předání zásilky došlo mou chybou, neboť jsem nebyl doma.
Myslím si, že rozsah pro dodání dodávky 2 hod. je dostačující a v případě,že termín nejsou schopni z jakéhokoli důvodu zajistit, měli by se omluvit a dohodnout novou dobu v co nejkratší době.
Jan Procházka
Vše v popisu
Vše v popisu
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
V případě, že se tedy přepravní společnost dostane do prodlení s dodáním zboží, tedy nedodá-li dané zboží ve sjednaném termínu, odpovídá za toto prodlení prodejce vůči spotřebiteli.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.