Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#32152Smlouva funkční i po ukončení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2019, před 6 lety

Jiří Procházka

Znění stížnosti

Začátkem roku 2018 jsem si pořídil iPhone s tarifem L a k němu chytré auto. Původně jsem chtěl jen telefon. Na pobočce byl velmi schopný zaměstnanec, který mi dal slevu na telefon a chytré auto za polovinu. Později jsem zjistil že mi nefunguje volání a internet v zahraničí. V aplikaci t mobilu psali v ČR A EU MÁTE NEOMEZENÉ VOLÁNÍ A 20G. DAT Jenomže služby nefungovaly a tak jsem vypověděl smlouvu. Tehdy bez sankce. 3500 zálohy které jsem složil při podpisu smlouvy, podotknu že to byla záloha na služby, mi nevrátili a požadovali vrácení poskytnuté slevy na telefon. Slevu na telefon jsem tady uhradil is posledním vyúčtování. Po půl roce se ozvala vymáhací společnost mém otci chtěli peníze které jim údajně dlužím já. Na infolince mi sdělili že zálohy které jsem složil při uzavření smlouvy byly stržený a to na faktury které byly po splatnosti a na smluvní pokuty. Drobný detail je ten že tyto smluvní pokuty byly za smlouvu která byla řádně ukončena již v dubnu a když jsem na to Upozornil slíbili mi že to napraví a pošlu složenku přesněji řečeno dobropis který doposud nepřišel.


Produkt

Volání a internet


Požadované řešení

Omluva mému otci od vymáhací společnosti vracení peněz které jsem musel uhradit kvůli chybě společnosti t mobile a vrácení zálohy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2019 17:21, před 6 lety

Pokud společnost získala majetkový prospěch bez právního důvodu, bezdůvodně se obohatila. Kdo se bezdůvodně obohatí, je povinen majetkový prospěch vydat ochuzenému bezprostředně poté, co jej k tomu vyzve. Neučiní-li tak, má ochuzený právo požadovat navíc zákonný úrok z prodlení.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.