Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#32154Nedodání zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2019, před 6 lety

Radek Vacek

Znění stížnosti

Dobrý den,

v pondělí 15.4.2019 dopoledne u mě zvonila doručovatelka ul. Nad Smetankou, Praha 9 Hrdlořezy) z doručovací pošty Praha 91. Doručila mě doporučený dopis. Následně, až odpoledne jsem zjistil, že mám ve schránce z téhož dne výzvu, že mám na poště rozměrný balík. Tak jsem pro něj jel autem. Byla to obálka formátu A6 a v ní plastový kryt na telefon. Vešla se mi do kapsy u kalhot. Reklamoval jsem to u paní na přepážce téhož dne v 17:50. Odbyla mě, že se mám domluvit s doručovatelkou. Jak? Na čem? Obálka by se do schránky normálně vešla, navíc jsem byl doma, proč doručovatelka nedoručuje? Proč, když mi předávala doporučený dopis mi neřekla, že mám ještě něco na poště? Není to ojedinělý případ. Už jsem řešil poněkolikáté. Jen už mi dochází trpělivost.


Produkt

Doručování poštovních zásilek


Požadované řešení

Zaměstnanci pošty, ať za přepážkou by se hlavně měli začít chovat jako lidi. Když už se paní doručovatelka rozhodla, že moji zásilku mi nedoručí a namísto toho vypíše lístek, který mi hodí do schránky, tak když už se mnou komunikuje u předávání jiné zásilky, tak mě alespoň může upozornit " jé, já vám pro vás ještě jednu zásilku, ale nechala jsem ji na poště, protože, bla bla bla" a ne mi jen strčit lístek o uložení do schránky. A paní na přepážce by mě neměla odkazovat na dohodu s doručovatelkou. Myslím že u ČP mají být nastaveny nějaké standardy a na nich by si měla ČP a její zákazníci trvat. Pokud by ale zaměstnanci ČP dělali co mají, tak by tyto situace vůbec nevznikaly.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2019 09:34, před 6 lety

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.