Společnost


TONER 1 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:111
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#32155Nevrácení peněz za nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2019, před 6 lety

František Bárta

Znění stížnosti

Dne 5.1.2019 jsem objednal u firmy Toner 1 s.r.o. dvě sady tonerů do Canon tiskárny.Objednávka po číslem 172016027 mi byla slíbena dodat do 2.dnů.Ale když objednané zboží nepřišlo ani do 14. dnů, tak jsem smlouvu zrušil a požadoval vrácení částky 1670,-Kč, které jsem poslal na jejich účet.Ani po mnoha telefonátech a meilech,kde jsem poslal formou přílohy z mé banky potvrzení o provedené transakci,mi pan K. nepodal žádné vysvětlení proč mi nevrátili peníze na můj účet.Většinou slíbí,že mi zavolá,ale to se nikdy nestalo.Volal jsem též na jejich informace 777757050,kde jejich zaměstnanec mi slíbil,že mi pomůže, ale stále žádná odpověď.Jsem důchodce a tato částka není pro mne bezvýznamná i s ohledem na tu skutečnoust,že jsem si tyto tonery musel koupit u jiného prodejce.


Produkt

B10378R1:Sada Canon PG-540XL+CL-541XL 2 ks kompatibilní Amor černá+barevná


Požadované řešení

Vrátit částku 1670,- Kč na můj účet ( číslo účtu jsem napsal do meilu)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2019 20:32, před 6 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2019 14:40, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.