Společnost


Zboží ze skladu s.r.o.

Počet nahlášených stížností:224
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32159Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2019, před 6 lety

Olga Rektoříková

Znění stížnosti

Objednala jsem si elektronicky zboží, 3D stavebnice 81 dílů na baterie. Faktura-číslo 18888003851 na 426.-Kč vystavená dne 20.12.2018 Zaplatila jsem zboží na číslo účtu 2601341563/2010 a mám doklad o zaplacení.
Zboží doposud nepřišlo, na mé opakované emailové žádosti o zaslání zaplaceného zboží, nebo vrácení peněz se nic neděje. Jejich telefon je neustále přeplněná hlasová schránka a na můj mobil nereagují. Jsem bezmocná a už nevím, co říci dětem, které se na stavebnici těší...


Produkt

3D stavebnice na baterii 81 dílů cena 426.- Kč /ozubená kolečka /


Požadované řešení

Chtěla bych buď zaslat zboží, nebo vrátit peníze. Vzhledem k tomu, že se od té doby cena několikrát změnila bych jako omluvu uvítala ty stavebnice dvě. Hlavně jako omluvu dětem, které už ztrácejí naději i důvěru...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2019 09:49, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doporučeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2019 09:29, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.