Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 10.1.2013 v galanterii koupila koženou peněženku za 735kč.
U peněženky se mi pokazil zip.Dne 9.11.2013 jsem šla peněženku reklamovat a prosila jsem je o opravu zipu. Po měsíci mi zavolali,že peněženka je v naprostém pořádku s tím mi ji vrátili.Po krátké době jsem se stejným problémem opět šla do obchodu byla u toho druhá prodavačka a i ta viděla,že zip je poškozený opět peněženku poslala na reklamaci.Bohužel opět peněženku vrátili s tím,že jí nic není a nemám v ní nosit tolik mincí.Paní mi řekla atˇsi zkusím ten zip nechat opravit a oni mi opravu zaplatí. Oprava by stála 600kč. Opět jsme tedy peněženku poslali na reklamaci.Bohužel byl výsledek opět negativní,prý už peněženku nemáme posílat. Vypsali tam něco o nesprávné manipulaci.Paní prodávající jen pokrčila rameny,že bohužel s tím nemůže nic dělat.
Musela jsem si koupit novou peněženku.
Pokažený zip u kožené peněženky
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Za vady zboží odpovídá prodávají. Pokud tedy sám prodávají viděl, že je výrobek vadný, měl by reklamaci uznat a nikoli se spoléhat pouze na stanovisko svého dodavatele. Spotřebitel může závěr reklamace rozporovat znaleckým posudkem, ve kterém se znalec bude zabývat povahou a existancí vady. Je také důležité vypořádat se s odůvodněním reklamace. Jestliže posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na proplacení znalečného a na řádné vyřízení reklamace. Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz.
Paní Darina Bajtková se nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.