Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dnes jsem nechal ve značkovém vozidlo Škoda Octavia na roční prohlídce na kterou jsem se byl osobně s vozidlem objednat týden předem a to i kvůli nefunkčnímu dennímu svícení v led světlometu. Garanční technik neměl nejmenší zájem závadu řešit (seděl u počítače na jejímž monitoru si vybíral věci pro svůj volný čas), odkázal mne, ať se u technika vedle objednám na roční prohlídku, že to budou řešit za týden při té prohlídce a nechal mne jezdit jen s částečně funkčním PP světlometem. Dnes jsem přivezl vozidlo na prohlídku. Při vyzvednutí vozidla mi bylo sděleno, že světlo musí objednat (je vadné) a ozvou se mi někdy v příštím týdnu a já mám dále vozidlo používat s částečně nefunkčním světlem. Na dokladu vyúčtování servisních úkonu se domnívám, že mi byli účtovány úkony na víc. Například kontrola plynovodu, dále demontáž odhlučňovacího krytu.. Tyto úkony dle mého jsou již vyúčtovány položkou prohlídka vozidla s výměnou oleje.
Pokud se domnívám správně, měla by mi být částka za úkony vrácena a co se reklamce týče, byla by na místě minimálně omluva.
|
Tweet |
Zákonem není obsah servisní prohlídky definován, nicméně občanský zákoník ukládá servisu povinnost spotřebitele o ceně předem informovat a předat potvrzení o převzetí díla, s uvedením alespoň odhadnuté ceny. Takto určená cena pak nesmí být podstatně překročena. Jestliže tedy byla předem odhadnutá cena výrazně nižší, nemá servis na zaplacení rozdílu nárok.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.