Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
15.12.2017podepsána přihláška pro domácnosti číslo 004381 na jméno Pekarčík Rostislav.Byl u nás pan T.20.6.2018 přišel opět pan T. dal nám k podpisu smlouvu s Innogy s tím že tato společnost byla vybrána díky nejnižší ceně.V září 2018 přišel dopis od spol.En Trade že vítězným dodavatelem je spol.Utylis Energie s.r.o. 11.3. zasláno odstoupení od smlouvy jak spol. en Trade tak Spol. Utylis Energie. 20.3.přišla neakceptace výpovědi od Utylis Energie. 8.4.vrácena obálka s výpovědí pro En Trade-nezastižen oznámeno 2.4..Dnes t. j. 17.4.jsme byli na adrese která je uvedena na smlouvě tzn .En Trade CZ s.r.o. Jiráskovo nám.159/10 Moravská Ostrava 702 00 firma zde již nemá sídlo nemužeme dohledat adresu.Firma Utylis požaduje ukončení smlouvy se sankcí dle smlouvy.SWmlouva uzavřena na dobu neurčitou s tím že kterákoli ze smluvních stran je oprávněna ji vypovědě s tříměsíční výpovědní dobou .
Odstoupení od smlouvy bez sankcí, ze strany pana T. šlo dle našeho názoru o vědomé klamání spotřebiele .Společnost ztratila naši duvěru.
|
Tweet |
Pokud společnost EnTrade CZ, s.r.o. uzavřela smlouvu o dodávkách energií za spotřebitele bez toho, aby k tomu byla ze strany spotřebitele zmocněna (z popisu stížnost vyplývá, že spotřebitel byl uveden zástupcem společnosti v omyl o rozhodující okolnosti, což by mohlo mít za následek neplatnost smlouvy o zprostředkování uzavření smlouvy o dodávkách energií), jedná se o tzv. nepřikázané jednatelství ve smyslu § 3006 občanského zákoníku. Došlo-li k uzavření smlouvy o dodávkách energií bez toho, aby k tomu byla společnost zmocněna, jdou následky jednání společnosti EnTrade CZ, s.r.o. k tíži této společnosti.
Pokud společnost porušila svou smluvní povinnost (jménem spotřebitele uzavřela jinou smlouvu), odpovídá za škodu, která spotřebitelovi na základě tohoto jednání vznikla (např. úhrada poplatků za předčasné ukončení smlouvy).
Spotřebitel by měl vyzvat společnost, aby učinila nápravu. Nebude-li společnost na výzvu reagovat, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.