Společnost


STABIL ENERGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:117
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#32162Nevrácení přeplatku za dodávku plynu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.04.2019, před 6 lety

Marie Červinková

Znění stížnosti

Dobrý den.
Změnila jsem dodavatele plynu. Po urgencích mi Stabil energy
vystavila konečnou fakturu, kde je přeplatek 19291,00 Kč.
Datum splatnosti 05.04.2019, už čtyřikrát mě operátorka ujišťovala
při telefonickém rozhovoru, že určitě dnes peníze odejdou.
Už přestávám věřit, že to myslí vážně.
Prosím pomozte.

M. Červinková


Požadované řešení

Co nejdříve vrátit přeplatek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2019 21:55, před 6 lety

Pokud se stala pohledávka spotřebitelky vůči společnosti splatnou (5. 4. 2019), je společnost v prodlení. Je-li společnost v prodlení, má spotřebitelka právo žádat navíc zákonný úrok z prodlení (aktuální výše zákonného úroku z prodlení činí 9,75 % ročně z dlužné částky).

Spotřebitelce doporučujeme, aby u společnosti uplatnila reklamaci. Společnost je dle § 14 odst. 1 písm. a) vyhlášky Energetického energetického úřadu č. 545/2006 Sb., o kvalitě dodávek plynu a souvisejících služeb v plynárenství (dále jen "vyhláška") povinna do 15 dnů ode dne doručení reklamace zaslat spotřebitelce písemné potvrzení o vyřízení reklamace na nevrácení zaplacených přeplatků. Bude-li reklamace uznána jako oprávněná, musí společnost dle § 14 odst. 1 písm. b) vyhlášky vrátit spotřebitelce do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace. Poruší-li společnost některou z výše uvedených povinností, jež jsou upraveny vyhláškou, má společnost povinnost zaplatit spotřebitelce 750 Kč za každý započatý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč dle § 14 odst. 2 písm. a) vyhlášky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který má dle § 17 odst. 7 písm. e) bod 1 zákona č. 458/2000 Sb., energetický zákon, pravomoc rozhodovat spory o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je mimo jiné dodávka plynu. Více informací lze dohledat na webové adrese https://www.eru.cz/cs/informacni-centrum.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.4.2019 09:20, před 6 lety

Dobrý den paní Červinková,
Váš přeplatek byl zadán do internetového bankovnictví, nyní čekáme na zpracování bankou.
Děkujeme za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.4.2019 14:45, před 6 lety


Marie Červinková

Moc děkuji, peníze dnes přišly.

Shrnutí..

Dne 8.11.2017 jsme ukončili smlouvu.
Po urgencích nám 22.03.2019 vystavili vyúčtování.
Po dalších urgencích a za pomoci od Vás přišly peníze dnes
23.04.2019 Moc děkuji za pomoc. M. Červinková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.4.2019 07:36, před 6 lety

Děkujeme, prosíme o uzavření stížnosti

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.4.2019 14:04, před 6 lety


Marie Červinková

Hodnocení:

Komentář: Proč to operátorky v jejich centru nebyly schopny vyřešit hned. Mohli jsme si ušetřit spoustu času a nervů.