Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
rozváží nám česká pošta balíky v okolí Velkýho Oseku, okres Kolín a podávám stížnost.S českou poštou jsem měla trpělivost, ale teď už ne, proto podávám stížnost. Jedná se, že mi esemeskou ráno pošlou zprávu, že mi dovezou daný balík a už po několikáté se nestalo, že ani nedají papír do schránky, že tu byli a přitom si udělám čas a čekám na ně celý den.Opět dnes 17.4.2019 měl přijít balík od české pošty a poslali esemesku ráno že douručí mi na adresu balík, tak čekám a opět nic, přitom mám zaplý zvonek a jsem celý dne doma. Večer mi příjde zpráva že uložili balík na poštu a že byli na mé adrese a že mě nezastihli a přitom nedají žádné potvrzení do schránky, přitom jsou povini.
Mám názor jestli Vaši dopravci nezvládají dovážet zásilku na dané adresy, tak dejte pouze nabídku české pošty na poštu a ne balík do ruky, když nesplňujete dané podmínky.Tak se nebudete schledávat s danýmy stížnostmi a mi zákaznici aspoň budem vědět že si máme zajít na poštu. Dále nechápu proč bychom Vám měli platit doplatek za balík do ruky, když nesplňujete dané požadavky. Toto bych řekla svým názorem, že je to i že nesplňujete dané přepravní podmínky a můžeme se i náhle setkat u soudu.
S pozdravem
Korčáková Margita
Viz.v textu
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman