Počet nahlášených stížností: | 96 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Objednávala jsem si 13. března šaty, protože mi neseděly poslala jsem je zpět. Dne 21.3. je převzali a jelikož byly šaty poslední kus, tak jsem viděla na stránkách, že je opět naslladnili na eshop. Peníze mi dodnes neposlali ( 18.4.2019 ). Na jeden e-mail mi odpovědeli, že se obrátí na oddělení vrácení a ozvou se a už nic, neodpovídají na žádný e-mail. Před dvěma dny jsem volala na telefonní číslo, které mají na sránkách a po 3 volání si mě zablokovali, když volám je stále obsazeno. Z jiného čísla normálně zvoní s také nezvedají.
Řešení je takové, že bych ráda dostala částku za šaty, které jsem poslala do eshopu zpět. Nemám ani šaty ani peníze a nikdo se mnou nekomunikuje. Šaty byly vráceny obratem zpět bez poškození!!!
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).
Spotřebitelka nám sdělila, že jí peníze byly vráceny k 26. 4. 2019. Stížnost proto uzavíráme.