Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 15.4.2019 jsem zakoupil ve vaší prodejně Brno- Líšeň 2 kg balení brambor přílohových, varný typ B, dodavatel: FARMA BOŽICE s r.o. V tomto balení byla každá brambora nakažená tmavou plísní. Po oloupání těchto fleků 50 % odpad - neuvěřitelné!!!! Zdá se, že kvalita takových dodávek není dostatečně kontrolována. Dosud jsem vás považoval za jednoho z nejlepších supermarketů u nás.Po této zkušenosti začínám o kvalitě vašich potravin pochybovat.Věřím,že sjednáte nápravu,
S pozdravem Ing.Jiří Špička
Zabezpečit kvalitní dodávky
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitel podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí ovoce a zeleniny, k provedení kontroly uvedené provozovny.
Dobrý den, pane Špičko,
mrzí nás, že jste si na bramborách nemohl pochutnat a děkujeme, že na jejich nedostatečnou kvalitu upozorňujete. Přestože naši manažeři kvality provádějí kontrolu čerstvosti několikrát denně, u některého ovoce a zeleniny bohužel nevidí pod slupku. Takto se stane, že i jejich bystrému oku ujde podobně vyhlížející brambora. Jak jsme již uvedli, mrzí nás, že jste si koupil takové brambory a doporučujeme, abyste je odnesl zpět do prodejny, kde Vám za ně vrátíme peníze. Váš podnět předáme odpovědným kolegům, aby se podobná situace neopakovala.
Přejeme pěkný den. S pozdravem
Lidl Česká republika
Vážení,
děkuji za odpově´d, u některého druhu zeleniny je nutné namátkově se podívat i pod slupku a to především u brambor. Zajíme mě stanovisko dodavatele - farma Božice.
S pozdravem Ing. j.Špička
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.