Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#32176Nekvalitní brambory

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.04.2019, před 6 lety

Jiří Ing.Špička

Znění stížnosti

Dne 15.4.2019 jsem zakoupil ve vaší prodejně Brno- Líšeň 2 kg balení brambor přílohových, varný typ B, dodavatel: FARMA BOŽICE s r.o. V tomto balení byla každá brambora nakažená tmavou plísní. Po oloupání těchto fleků 50 % odpad - neuvěřitelné!!!! Zdá se, že kvalita takových dodávek není dostatečně kontrolována. Dosud jsem vás považoval za jednoho z nejlepších supermarketů u nás.Po této zkušenosti začínám o kvalitě vašich potravin pochybovat.Věřím,že sjednáte nápravu,

S pozdravem Ing.Jiří Špička


Požadované řešení

Zabezpečit kvalitní dodávky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2019 19:35, před 6 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

V případě zjištění závad potravin rostlinného původu může spotřebitel podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí ovoce a zeleniny, k provedení kontroly uvedené provozovny.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.4.2019 13:26, před 6 lety

Dobrý den, pane Špičko,

mrzí nás, že jste si na bramborách nemohl pochutnat a děkujeme, že na jejich nedostatečnou kvalitu upozorňujete. Přestože naši manažeři kvality provádějí kontrolu čerstvosti několikrát denně, u některého ovoce a zeleniny bohužel nevidí pod slupku. Takto se stane, že i jejich bystrému oku ujde podobně vyhlížející brambora. Jak jsme již uvedli, mrzí nás, že jste si koupil takové brambory a doporučujeme, abyste je odnesl zpět do prodejny, kde Vám za ně vrátíme peníze. Váš podnět předáme odpovědným kolegům, aby se podobná situace neopakovala.

Přejeme pěkný den. S pozdravem

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.5.2019 10:55, před 6 lety


Jiří Ing.Špička

Vážení,

děkuji za odpově´d, u některého druhu zeleniny je nutné namátkově se podívat i pod slupku a to především u brambor. Zajíme mě stanovisko dodavatele - farma Božice.

S pozdravem Ing. j.Špička

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2019 09:58, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2019 16:51, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.